امام جمعه سروآباد گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 02 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا سیدعبدالقادر حسینی امام جمعه سروآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ۴۵مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: برخلاف نقشه‌های دشمنان که خیال می‌کردند انقلاب اسلامی ایران روبه افول است، انقلاب اسلامی امسال ۴۵ ساله شد و همچون خاری زهرآلود در چشم دشمنان است.

وی ادامه داد: به کوری چشم تمام بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمندتر و پیشرفته‌تر می‌شود و یک سد محکم در برابر توطئه‌های شوم و شیطانی دشمنان است.

امام جمعه سروآباد افزود: دهه فجر امسال برخلاف سال‌های گذشته بسیار مهم و تاثیرگذار است چرا که اسرائیل غاصب با حمایت‌های آمریکا در حال نسل‌کشی و جنایت ضدبشری است لذا برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی گفت: در گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از ۴۰ پروژه و طرح در سطح شهرستان افتتاح و بیش از ۱۰۲ عنوان برنامه با حضور مدیران و مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان برگزار می‌شود.

ماموستا حسینی تاکید کرد: وظیفه تک تک ما است که در برنامه‌های دهه فجر به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری منسجم و سبز داشته باشیم و یک‌بار دیگر به دشمنان ثابت کنیم این نظام و این انقلاب برخاسته از همین مردم بوده و شکست‌ناپذیر است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار