فرماندار نکا در همایش پیاده‌روی بانوان؛
صبح امروز همایش پیاده‌روی ویژ‌ه‌ی بانوان به‌مناسبت دهه‌فجر از جنب فرمانداری نکا تا مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد‌. ‎
کد خبر: ۱۱۵۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ 02 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز همایش پیاده‌روی ویژ‌ه‌ی بانوان به‌مناسبت دهه‌فجر از جنب فرمانداری نکا تا مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد‌.

 

انقلاب اسلامی کرامت زن ایرانی را به او بازگرداند  

مرتضی رمضانی در جمع بانوان حاضر در این همایش در مصلی نمازجمعه با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای بانوان تصریح کرد: انقلاب اسلامی عزت ویژه و عظمت را برای بانوان به ارمغان آورد و کرامت از بین‌رفته او را به او بازگرداند.

فرماندار نکا با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیروزی خود را مدیون حضور آگاهانه و شجاعانه زنان در صحنه‌های مبارزاتی بود افزود: نقش‌آفرینی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی یک نقش‌آفرینی پررنگ بود و امام عزیز نیز با رفیع کردن جایگاه زنان در جامعه و از بین‌بردن خفقان موجود در دوران پهلوی فرصت حضور زنان را در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی و فرهنگی مهیا کرد.

 

انقلاب اسلامی کرامت زن ایرانی را به او بازگرداند  

نماینده عالی دولت ادامه داد: بانوان ما نه فقط در پیروزی انقلاب اسلامی که در تثبیت نظام، استمرار حرکت انقلاب و صیانت از کشور در عرصه‌های مختلف نظیر دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در حوزه‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در طی این ۴۵ سال خوش درخشیدند.

رمضانی در پایان سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: بانوان این سرزمین در انتخابات ۱۱ اسفند یک بار دیگر نشان خواهندداد که تاثیرگذاری آنان در آینده این کشور کمتر از مردان نیست و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای به همه دنیا اعلام خواهندکرد برخلاف سیاه‌نمایی رسانه‌های معاند زنان ایرانی در رقم زدن آینده خود سهیم هستند‌.

 

انقلاب اسلامی کرامت زن ایرانی را به او بازگرداند  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار