رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: جشن بزرگ انقلاب به مناسبت ایام‌الله دهه مبارکه فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 03 February 2024

«جشن بزرگ غدیر» در کرمانشاه برگزار می‌شودایمان درخشی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص برنامه‌های دهه مبارکه فجر اظهار کرد: ۲۱ بهمن ماه جشن بزرگی در میدان غدیر به مناسبت ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود و در صورت نامساعد بودن آب و هوا جشن داخل سالن شهرداری برگزار می‌شود.

وی افزود: هر روز در یکی از شهرداری‌های کرمانشاه جشن داریم و سه جشن در سالن‌های سرپوشیده برای عموم مردم خواهیم داشت و در کنار جشن‌ها یک کارناوال شادی از بلوار طاقبستان تا میدان فردوسی بر اساس هشت منطقه شهرداری مدیریت شده است که هر روز در یک منطقه برنامه اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: روز مبعث رسول اکرم (ص) در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی جشنی برای کودکان و عموم مردم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه دیگری که خواهیم داشت تحت عنوان «قهرمانت کیه» در فضای مجازی برگزار می‌شود و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب به ۴۵ نفر که آثارشان برتر برگزیده شود جوایزی اهدا می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: در فضای مجازی فضایی افتتاح شده که هر روز یکی از شخصیت‌های بزرگی که در انقلاب تاثیر گذاشته‌اند به صورت پادکست معرفی می‌کنیم و پادکست دوم ما معرفی وقایع مهم انقلاب است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار