رییس اداره تامین اجتماعی شعبه قصرشیرین گفت: ۱۴ هزار نفر از جمعیت این شهرستان مرزی معادل ۶۰ درصد زیر پوشش هستند و خدمات متنوعی توسط این سازمان به آنها ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲ 03 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «امید غلامی» با گرامیداشت دهه مبارک فجر و با اشاره به اینکه تامین اجتماعی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف تحقق آرمان عدالت اجتماعی و به منظور افزایش امید به زندگی، بهبود وضعیت و کیفیت زندگی افراد، افزایش سطح فرهنگی و بهداشتی و کاهش فقر ایجاد شده است، افزود: افراد زیر پوشش در قالب بیمه شده اصلی، تبعی و مستمری بگیر از خدمات تامین اجتماعی برخوردارند و شامل اقشار مختلف کارگران، کارمندان ادارات و نهادها و افراد تحت تکفل آنها است.

وی اظهار کرد: تامین اجتماعی قصرشیرین ماهیانه به یک هزار و ۶۵۰ بیمه شده اصلی و تبعی شامل بازنشستگان، از کارفتادگان و بازماندگان مستمری و به ۵۰ نفر نیز مقرری بیکاری پرداخت می‌کند.

رییس اداره تامین اجتماعی شعبه قصرشیرین اضافه کرد: با تلاش موثر کارکنان خدوم و زحمتکش این اداره شاهد تحقق اهداف و برنامه های این سازمان و اهم برنامه های این سازمان در سال ۱۴۰۲ هستیم که در این راه از مشارکت و تعامل مناسب شرکای اجتماعی این سازمان اعم از کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران قدردانی می‌شود.

غلامی ادامه داد: تمرکز بر اصلاح فرآیندها با رویکرد افزایش رضایتمندی کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران و احصا و اعلام مشکلات آنان توام با ارائه راهکارهای لازم به مراجع تصمیم گیر، افزایش تعداد بیمه شدگان و پوشش بیمه ای با اولویت زنان خانه دار، دانشجویان، کشاورزان و صاحبان حرف و مشاغل آزاد از مهمترین برنامه های این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی با آگاهی از مشکلات و انتظارات مستمری بگیران نسبت به انعکاس این مشکلات به مراجع تصمیم گیری اقدام می کند، اضافه کرد: مقدمه های افزایش مستمری بازنشستگان و سایر مستمری بگیران برای سال ۱۴۰۳ انجام شده که به محض تعیین تکلیف نهایی، درصد افزایش مستمری ها، محاسبات مربوطه انجام و اطلاعات آن و نحوه پرداخت بر روی سایت سازمان به آدرس ES.TAMIN.IR در دسترس بازنشستگان و مستمری بگیران قرار گرفته و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار