مدیرکل کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان ۲۲۵ تیم در 2 بخش آقایان و بانوان با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ 03 February 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، محمد علی ربیعی، مدیرکل کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی ۲۲۵ تیم در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به شور و هیجان ورزشی در پنجمین دوره از مسابقات ورزشی کارکنان دولت گفت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در این دوره از رقابت‌ها در هفت رشته ورزشی از قبیل مهارت‌های چالشی، تنیس روی میز، فوتبال گل کوچک، والیبال، شنا، داژبال و رشته شطرنج در دو بخش بانوان و آقایان با یکدیگر رقابت می‌کنند که برای جانبازان و توان یابان نیز، رشته شطرنج پیش بینی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به اهمیت ورزش در بین کارمندان دولت تصریح کرد: تندرستی و سلامت با ورزش محقق می‌شود و کارمندانی که ورزش و فعالیت بدنی مشغول باشند بهره وری بیشتری در امورات اداری خواهد داشت و به همین منظور شعار پنجمین دوره مسابقات کارکنان دولت «کارمند تندرست، کارمند اثربخش» است.

ربیعی با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و نفرات برتر هر یک از رشته‌های ورزشی در مسابقات کشوری هماورد برترین‌ها خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: مرحله استانی این دوره از مسابقات ورزشی کارکنان دولت ۲۸ دی ماه آغاز و در مجموع هزار ورزشکار، داور، مربی و عوامل اجرایی حضور دارند.

ربیعی یاد آور شد: هدف از برگزاری این رویداد ها، تشویق و ترغیب کارکنان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، توسعه و ترویج هم زمان ویژگی‌های جسمانی و اخلاقی که اساس کار ورزش است و همچنین ایجاد صمیمیت و همدلی بین کارکنان از طریق برگزاری رقابت‌های سالم ورزشی و بهره‌وری و کارایی بهتر کارمندان دولت در محیط کار است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار