دومین رویداد کسب و کار و کارآفرینی با رویکرد"TEd" در شهرستان عباس آباد با حضور مدیر کل کمیته امداد و کارآفرینان برتر در غرب استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ 04 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، دومین رویداد کسب و کار و کارآفرینی با رویکرد"TEd" در شهرستان عباس آباد با حضور مدیر کل کمیته امداد و کارآفرینان برتر در غرب استان مازندران برگزار شد.

 

برگزاری دومین رویداد کسب و کار و کارآفرینی با رویکرد  

در این برنامه مدیر کل کمیته امداد هدف از برگزاری این رویداد را انتقال تجربه کارآفرینان برتر به مجریان طرح اشتغال کمیته امداد بیان نمود.

میثم معافی گفت:" TEd "یک رویداد جهانی است که بزرگان جهان کار و تجربیات رسیدن به موفقیت و جایگاه خود را به اشتراک می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه رویداد "TEd" نشان دهنده قدرت انتشار است افزود: اشتراک‌گذاری مسیر رسیدن این بزرگان به موفقیت و تلاش آنان در سختی‌ها، سبب شگفتی و ایجاد نشاط در جوانان می شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، امام خمینی (ره) فرمودند: "کمیته امداد مدد به کار است" و بر همین اساس واحد اشتغال کمیته امداد از سال ۱۳۶۴ شکل گرفته و نتیجه فعالیت این واحد امروز ظرفیت عظیم بنیاد حیات است.

معافی با اشاره به حمایت کمیته امداد از ۱۸ هزار دانش آموز و دانشجو در مازندران گفت: عوارضی مهارتی ما باید از زمان ورود به دانشگاه به کلاس نهم و در زمان انتخاب رشته تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به فرموده رهبری که ایران قوی، یعنی ایران ماهر و بلد کار گفت: دانش‌آموزان ما به جای حمایت تحصیلی باید هدایت تحصیلی شوند.

خاطرنشان می‌شود: اولین رویداد "TEd"با همکاری کمیته امداد مازندران، دانشگاه امام محمد باقر(ع) و پارک علم و فن‌آوری در جهت گسترش طرح های اشتغال مددجویان در ساری برگزار شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار