مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت : تعداد ۴۵ طرح اشتغالزایی کسب و کار خرد و کوچک در سطح استان با حمایت مالی صندوق استان با سرمایه گذاری کل ۳۶۸ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتلح می شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 04 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ دالوند بیان داشت : صندوق استان ایلام تعداد یک هزار و ۶۷۴ فقره تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار بیش از یک هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال با استفاده از منابع مشترک صندوق توسعه ملی از ابتدای شروع این طرح در سال ۱۳۹۷تا کنون پرداخت و برای حدود ۲ هزار نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود : صندوق استان با تامین مالی و پرداخت ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ضروری به ۹۳۷ فقره درخواست مردمی سفر رییس جمهور پاسخ داده است.

دالوند ادامه داد : 667 فقره تسهیلات ارزان قیمت اشتغال و ضروری با اعتبار یک هزار و ۶۶ میلیارد ریال از ابتدای سال ۱۴۰۲ توسط این صندوق به متقاضیان در استان پرداخت شده است.

وی مطرح کرد : از محل اعتبار نهضت احیای واحدهای اقتصادی مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال به صندوق استان ایلام ابلاغ شده است که در این راستا از مهرماه سالجاری تا کنون تعداد چهار فقره طرح با مبلغ ۶۵ میلیارد ریال پرداخت شده است/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار