مسئول اداره ورزش و جوانان سیروان:
مسئول اداره ورزش و جوانان سیروان با اشاره به اینکه به مناسبت گرامیداشت ایام اله دهه فجرهمایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شده است،گفت: هدف از برگزاری این همایش را علاوه بر ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا بوده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 06 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی عباس زاده به اهمیت ورزش به صورت همگانی اشاره کرد و افزود: یکی از عوامل بهبود شرایط زندگی در روستاها با توجه به کم درآمدی آنها ورزش است آن هم ورزش همگانی که نیاز به وسایل و امکانات فراوانی ندارد.

وی با بیان اینکه این شهرستان یکی از مناطق مهم از لحاظ ورزشکاران سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی است،اظهار داشت: بر اساس تحقیقات و مشاهدات عینی بیشتر ورزشکاران و قهرمانان کشور از روستاها برخواستند و پرچم خوش رنگ جمهوری اسلامی در بسیاری از کشورهای جهان به اهتزاز در آورند.

مسئول اداره ورزش و جوانان  سیروان تصریح کرد: پیاده روی یک فعالیت ورزشی فوق العاده برای تسریع کاهش وزن و افزایش تناسب اندام و مهمتر از همه رایگان است و در هر جا می توان آن را انجام داد و برای کنترل و جلوگیری از فشار خون و دیابت  نیز بسیار موثر است.

عباس زاده ادامه داد: در همین راستا همایش پیاده روی خانوادگی در شهرک سرتنگ  سیروان با حضور گسترده اهالی این روستا از میدان شهدای روستا تا تنگه زیبای شمشه با همکاری اداره آموزش و پرورش به مسافت ۶ کیلومتر برگزار شد و در پایان با قید قرعه به تعداد ۱۰ نفر از طرف اداره ورزش و جوانان سیروان جوایزی اهداء شد./ح

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار