مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: مراجعه یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۹ نفر به منظور دریافت خدمات سرپایی به مراکز درمانی تامین اجتماعی در۱۰ ماهه سال جاری در این استان خبر داد
کد خبر: ۱۱۵۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ 05 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی صبور در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد : در ۱۰ ماهه سال جاری یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۹ نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه کرده‌اند.

وی افزود : این خدمات شامل ۵۲۹ هزار و ۹۶۱ ویزیت پزشک عمومی، ۶۱ هزار و ۵۴ ویزیت پزشک متخصص و ۳۹ هزار و ۱۵۲ مورد دندانپزشکی بوده است.

به گفته دکتر صبور ، ۲۲۳ مورد تولد در زایشگاه بیمارستان شهدای زاگرس صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام مراکز درمانی طرف قرارداد در ایلام را ۵۲۵ نفر اعلام کرد و یادآور شد: در این مراکز ۱۷۱ پزشک (۵۱ پزشک عمومی، ۹۴ پزشک متخصص، ۲۴ پزشک فوق تخصص)، ۳۱ دندان‌پزشک، ۱۰۵ داروخانه، ۱۴۹ مرکز پاراکلینیک (۵۸ آزمایشگاه، ۳۱ مرکز رادیولوژی، ۳۴ مرکز سونوگرافی، ۸ مرکز سی‌.تی‌.اسکن، ۲۳ مرکز فیزیوتراپی، ۲ مرکز ام.آر.آی و یک مرکز پزشکی هسته‌ای) در ۵۶ درمانگاه و ۱۳ بیمارستان به مردم استان خدمات درمان و پزشکی ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: جهت افزایش میزان خدمات‌رسانی بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام به مراجعه‌ کنندگان و بیماران دستگاه‌های جدید در راستای توسعه آزمایشگاه این مرکز درمانی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و همچنین راه‌اندازی دستگاه O.p.g رادیوگرافی دندان و راه‌اندازی دستگاه C.arm در اتاق عمل در رابطه با جراحی‌های ارتوپدی، مغز و اعصاب، کلیه و مجرای ادراری و غیره با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام خاطرنشان کرد: رایزنی‌های لازم نیز برای راه‌اندازی دستگاه‌های ماموگرافی، "ام.آر.آی" و "سی‌.تی‌.اسکن" نیز در این مرکز درمانی انجام گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار