معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار سربیشه از اجرا شدن برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل تریبون آزاد و کارناوال شادی در ایام انتخابات در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ 06 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، روح‌الله نوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار این شهرستان امروز در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی برنامه‌های فرهنگی اجتماعی انتخابات شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهارداشت: انتخابات به عنوان مسئله اصلی کشور تلقی می‌شود و نگاه‌های داخلی و خارجی به انتخابات پیش رو دوخته شده است.

وی با بیان اینکه ۴ مقوله مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت بار‌های بار مورد تاکید مقام‌معظم رهبری قرار گرفته است افزود: معظم له از همه جهات حجت را برای مدیران برگزار کننده انتخابات و عموم مردم تمام کردند.

معاون فرماندار سربیشه گفت: امروز تک تک ما وظیفه داریم و مکلفیم تا جامعه هدف و مخاطبان خود را برای حصور در پای صندوق‌های رای دعوت کنیم.

نوری با بیان اینکه برگزاری انتخابات امن و سالم وظیفه مدیران برگزارکننده است، تصریح کرد: از طرفی برای حضور و مشارکت حداکثری که از اصول اصلی انتخبات است باید تلاشی مضاعف داشته باشیم.

وی از اجرا شدن برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی از قبیل تریبون آزاد و کارناوال شادی در ایام انتخابات شهرستان خبر داد و گفت: ایجاد فضایی آزاد برای بیان شدن مطالبات مردم و آماده‌سازی و اجرای برنامه‌های شاد از اقدامات مهم برای مشارکت حداکثری مردم محسوب می‌شود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار