کد خبر: ۱۱۵۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ 10 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 21/11/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------

دستگيري شکارچيان غيرمجاز در ساري

سرهنگ علی قیصری رييس پليس آگاهي استان،از دستگيري 2 شکارچي غيرمجاز و کشف 200 کيلو گوشت گراز در شهرستان ساري، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پلیس ،سرهنگ علي قيصري در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي کسب خبري مبني بر شکار حيوانات وحشي و عرضه گوشت عير مجاز توسط شکارچيان غيرمجاز در شهرستان ساري،موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود:کارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و اقدامات گسترده فني و پليسي موفق به شناسايي 2 شکارچي غيرمجاز در اين ارتبتط شدند .

سرهنگ قيصري از دستگيري متهمان در اقدامي غافلگيرانه خبر داد و اظهار داشت: در بازرسي از مخفيگاه متهمان 7 قبضه اسلحه شکاري غير مجاز شکاري و بادي ، 200 کيلوگرم گوشت گراز و 7 پرنده وحشي ناياب تاکسيدرمي شده کشف شد. 

رئيس پليس آگاهي استان افزود: در ادامه اين عمليات 2 نفر از افرادي که اقدام به عرضه گوشت هاي غيرمجاز به يکي از رستوران ها در استان هاي همجوار ارسال مي کردند نيز دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

سرهنگ قيصري در پايان از شهروندان خواست:ضمن توجه به هشدارهاي پليس که از طريق رسانه هاي جمعي،جرايد و صداوسيما اطلاع رساني مي شود، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را بدون فوت وقت از طريق تلفن 110 به پليس اعلام نمايند.

---------------------------------


کشف 8 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در"آمل" 

سرهنگ حسین کیانمهر سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان آمل از کشف 8 تن از انواع چوب آلات جنگلي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري خبري پليس، سرهنگ "حسين کيان مهر" با اعلام اين خبر، گفت: در راستاي مقابله با قاچاق چوب آلات جنگلي و فرآوردهاي چوبي در سطح شهرستان آمل، ماموران پليس هاي تخصصي و يگان امداد اين فرماندهي با همکاري يگان حفاظت منابع طبيعي، طرح کنترل و نظارت بر کارگاه هاي چوب بري و عرضه محصولات و فرآوردهاي چوبي را در دستور کار خود قرار دادند.

وي تصريح کرد: در اين طرح ماموران با هماهنگي مرجع قضائي و بازرسي از واحدهاي کارگاهي چوب بري موفق به کشف 8 تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق شدند.

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان آمل افزود: در اين طرح تعدادي از واحد هاي کارگاهي متخلف شناسايي و پلمب شد.

سرهنگ کيان مهر با بيان اينکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق چوب مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

---------------------------------


دستگيري شکارچيان"قوچ" در ساري 

سرهنگ عبدالله حسن زاده  فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري شکارچيان قوچ در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در بيان اين خبر، گفت: در پي کسب خبري مبني بر شکار غيرمجاز قوچ توسط افرادي در شهرستان ساري، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي،در تشريح اين خبر اظهار داشت: در اجراي اين ماموريت، ماموران پاسگاه تلمادره با اقدامات اطلاعاتي و  عملياتي، متهمان را بهه همراه لاشه شکار غير مجاز دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کرد: در بازرسي از متهمان،2 قبضه اسلحه شکاري و مقاديري فشنگ ساچمه اي کشف شد.

سرهنگ حسن زاده در پايان از برخورد قاطع پليس در مواجهه با شکارچيان غير مجاز خبر داد و از شهروندان خواست: به منظور پيشگيري از اين گونه موارد در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعاليت سودجويان در اين زمينه مراتب را از طريق تلفن 110به پليس گزارش کنند./

---------------------------------


سارق سيم برق در نوشهر دستگير شد 

سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق سيم و کابل برق با 24 فقره سرقت در عمليات کارآگاهان پليس آگاهي خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري خبري پليس،سرهنگ "علي اکبر درويشي" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت كابل برق و مخابرات در سطح شهرستان، پيگيري موضوع به منظور شناسايي سارق يا سارقان احتمالي به صورت ويژه در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس با فعال کردن گشت هاي ويژه، پس از تکميل تحقيقات پليسي، سرانجام موفق به شناسايي مخفيگاه يک سارق حرفه اي و دستگيري وي در عمليات ضربتي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر اظهار کرد: متهم با مشاهده مدارك پليس به 24 فقره سرقت سيم و کابل برق در نقاط مختلف شهرستان نوشهر اعتراف و مقدار 200 متر کابل برق و يک جفت پلاک سرقتي در بازرسي از خودروي وي کشف و پرونده نيز پس از تکميل براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ درويشي بيان داشت: تلاش شبانه روزي پليس در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي مردم و مبارزه جدي با مخلان امنيت است، لذا شهروندان عزيز مي توانند با انتقال اخبار و اطلاعات خود به پليس از طريق شماره تلفن 110، سهم خود در ايجاد امنيت را ايفا کنند.#

---------------------------------


سارقان ساختمان هاي نيمه کاره در دام پليس تنکابن 

سرهنگ بهادر. دیلمی فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 4 سارق ساختمان هاي نيمه کاره با 16 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري خبري پليس،سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر،گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي با انجام اقدامات پليسي، 4 سارق سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي آنها را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به 16 فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ ديلمي در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

---------------------------------


کشف 6 فقره سرقت سيم برق و کابل مخابراتي در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري3سارق و کشف 6 فقره سرقت سيم برق و كابل مخابراتي در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي" در بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق و کابل مخابراتي اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران تابعه اين شهرستان 3سارق سابقه دار را شناسايي و به همراه 2 کيلو کابل برق و مخابرات سالم و سوخته شده، دستگير کردند.

سرهنگ "عزيزي" تصريح کرد: سارقان دستگير شده تاکنون به 6 فقره سرقت سيم و کابل برق اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراري امنيت اشاره و بيان داشت: ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.

---------------------------------


کشف انواع البسه قاچاق در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از اجراي طرح پيشگامان امنيت محله محور و کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس سرهنگ "محسن سليماني" در  تشريح جزئيات اين خبر گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و طرح پيشگامان امنيت انتظامي، ماموران پليس آگاهي و  پليس امنيت اقتصادي موفق به کشف انواع کالاي قاچاق در  شهرستان چالوس شدند.

وي تصريح کرد: ماموران پليس در بازرسي از يک واحد صنفي موفق به کشف 1200 ثوب البسه و 231 جفت کتاني خارجي قاچاق به ارزش 10ميليارد ريال شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس در خاتمه با بيان اين که خريد و فروش کالاهاي قاچاق ضمن اينکه موجب ضربه به اقتصاد داخلي و در نهايت تعطيلي کارخانجات و بيکاري جوانان مي شود، از شهروندان خواست: در صورت برخورد و مشاهده خريد وفروش هرگونه کالاي ممنوعه و قاچاق مراتب را در هر ساعت از شبانه روز به پليس 110 اطلاع دهند.#

---------------------------------


کشف سرقت ساختمان هاي نيمه کاره در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق تحت تعقيب ساختمان هاي نيمه کاره با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري خبري پليس، سرهنگ "محمود حسين زاده" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان نيمه کاره در سطح شهرستان محمودآباد، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي، افزود: ماموران انتظامي بخش سرخرود با بررسي دوربين هاي مداربسته و انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق شدند سارق را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي وي را دستگير کنند.

فرمانده انتظامي محمودآباد تصريح کرد: متهم که داراي سابقه سرقت در اين شهرستان نيز بوده است، در بازجويي‌هاي به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره اعتراف کرد . 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار