استاندار خراسان‌جنوبی با صدور پیامی مردم استان را برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 10 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی مردم استان را برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

پیام استاندار به این شرح است: «۲۲ بهمن هر سال، روز موعود عزت طلبان و مجاهدان برای عقد پیمانی دوباره بر ایستادگی بر سر اهداف والای انقلاب اسلامی است». مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

یوم الله ۲۲ بهمن، روز تجلی اتحاد ملتی است که در سایه لطف حضرت احدیت، دل به رهنمود‌های پیر فرزانه‌ای دادند که بیرق آزادی را بر بلندای این سرزمین عَلَم کرد تا رهایی از چنگال بدعهدان را برای مردمان ام القرای جهان اسلامی به ارمغان آوَرده و ندای حُریت را در گوش همه جهانیان زمزمه کند.

دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، زخم خورده از یکپارچگی آزادیخواهان دنیا، همواره تلاش کردند تا این بالنده‌ترین انقلاب مردمی و معنوی قرن بیستم که طی چهل و پنج سال گذشته، به هر سو ریشه دوانده را از حرکت ساقط کنند، اما نه تنها از تحقق این هدف شوم، عاجز مانده اند بلکه همبستگی ملت ستمدیده دنیا، روز به روز هیمنه و شکوه آنان را متزلزل‌تر از قبل کرده و اعتبارشان را زیر سؤال برده است.

اینک در بهمن ماه ۱۴۰۲ درحالی چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می‌گذاریم که ملت شریف ایران، روز‌های پر تلاطم جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه، تهدید‌های ناجوانمردانه و فشار‌های اقتصادی بیشماری را به جان خریده اند، اما لحظه‌ای از آرمان‌های انقلابی خود، دست نکشیده و با خودباوری، نقش ایران را در تمامی معادلات منطقه غیر قابل انکار و بی بدیل ساخته اند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز و عرض تبریک این روز‌های میمون و خجسته، از همه مردم شریف و همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی دعوت می‌کنم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهره گیری از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در راه پیشرفت و تعالی ایران اسلامی عهدی دوباره ببندیم و با خلق حماسه‌ای دیگر تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی نموده، بدخواهان این نظام را همچون همیشه، از رسیدن به اهداف شان، ناامید و ناکام نماییم.

امید که همواره در سایه الطاف الهی و ذیل ولایت حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ادامه دهنده راه امام (قدس الله نفسه الزکیه) و شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار