مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از آمادگی 300 امدادگر و نجاتگر این جمعیت برای پوشش امدادی مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 10 February 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی ۳۰۰ امدادگر و نجاتگر این جمعیت برای پوشش امدادی مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد و اظهارداشت: داوطلبان و نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در سراسر استان آمادگی دارند تا مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را پوشش دهند.

وی افزود: در این راستا ۴۵ تیم، مرکز و پایگاه عملیاتی هلال احمر برای پوشش امدادی این مراسم در حال آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به تجهیزات به کار گرفته برای پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: خودروی نجات، آموبولانس، خودروی کمک دار سبکو امداد هوایی در عملیات پشتیبانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح استان آماده هستند.

کاوسی از برپایی ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی توسط جوانان هلال احمر خبر داد و گفت: ایستگاه‌ها علاوه بر سنجش فشار خون مراجعه کنندگان، برای ارائه کمک‌های اولیه به حادثه دیدگان احتمالی آماده هستند.

وی برپایی ایستگاه‌های دوستدار کودک و نقاشی را از دیگر برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و افزود: این ایستگاه‌ها با موضوع «انقلاب» و «انتظار ظهو» پذیرای کودکان حاضر در راهپیمایی است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار