تاجگردون : :من شعارم در گذشته این بود که ما باید وقفه را جبران کنیم آن هم با سرعت، ما به دنبال یک انتقام سخت هستیم، انتقام سخت ما شیشه شکستن و مقابله با مخالفین نیست بلکه انتخاب خوب ماست، اگر ما بتوانیم یک انتخاب خوب بکنیم بهترین انتقام است.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ 13 February 2024

همایش ایل قشقایی طایفه کزنلو در حمایت از غلامرضا تاجگردون برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلامرضا تاجگردون در جمع این طایفه خون گرم ایل قشقایی گفت: بزرگترین افتخارم این است که وقتی می‌بینم تمامی اقوام با هر زبان و لهجه‌ای که هیچ کدوم رگه‌ای از طایفه خودم ندارند اعتماد می‌کنند و در چنین جمع‌های می‌نشینند و بنده را مورد مهر و محبت خودشان قرار میدهند و هیچ کاری بالاتر از این برایم نیست.
وی افزود:وقتی در چهار سال گذشته که مردمان شهرستان گچساران مورد بی مهری قرارگرفتند و رای یشان ضایع شد، دیدم عزیزانی از ایل بزرگ قشقایی در این شهر من را رها نکردند و من هم به پشتوانه آن‌ها دلگرم بودم و سر خم نکردم مقابل کسانی که به ما زور گفتن، افتخار میکنم.
تاجگردون اظهار داشت: امروز مفتخرم جوانانی از این تیره عزیز نسل چهارم این شهر را رقم می‌زنند ما رفتنی هستیم و فقط این برادری به ماندگار خواهد ماند.
وی خطاب به طایفه کزنلو بیان داشت:شما هیچ وقت به طایفه من نگاه نمی‌کنید و من هم وظیفه دارم وقتی مهر برادری را منتقل میکنید خیانت است اگه جور دیگری بخوام به شما نگاه یا تفاوت قایل شوم.
این کاندیدای مجلس عنوان کرد: همان طور که در ده سال گذشته اجازه ندادم هیچ لری پیش من به ترکی توهین کند و کم اعتبار تلقی کند این بزرگترین گام من است.
تاجگردون افزود:ما در مقابل آینده فرزندانمان مسئول هستیم، نخبگان قوم قشقایی هم در مورد آینده خودشان مسئول هستند، این مسیولیت نه از باب این است که بگویم ما دلمان خوش باشد که یک نماینده یا عضو شورای شهر قشقایی باشد این خوب است، ولی آیا حق داریم به واسطه اینکه من میخواهم پست بگیرم و خودی نشان دهم قوم و طایفه ام را ذبح کنم.
وی یاد آور شد: مواظب باشیم که رای، نظر و قومتان را ذبح نکنند برای خواسته‌های شخصی خودشان، ذبح نکردن قوم فقط شرکت یا نکردن در انتخابات نیست بلکه در نوع تفکرات نگذاریم قوممان ذبح شود.
وی افزود: این تیره که امیدوارم در این دوره از مجلس شورای اسلامی برادر و دوست عزیزمان آقای میرزایی بتوانند آرای مردم بروجن را کسب کند و به مجلس راه بیاید و من با برادر خود در مجلس کنار هم باشیم این مایه افتخار ماست.
وی خاطر نشان کرد: قشقایی‌های عزیز خیلی کم توانستند یک قشقایی صد در صدی را به مجلس بفرستند، ولی همین که در یک سرزمین و خاک دیگری یک قشقایی صد در صدی کزنلویی به مجلس خواهید فرستاد این افتخار همه ماست.
تاجگردون عنوان کرد:در انتخابات میان دوره‌ای گچساران که کاندیدای باوی، ترک و بویراحمد بود، مشارکت و کل آرای که مردم دادن حدود ۵۲درصد بود که هنوز کمتر از ارای ۶۶هزار نفری من بودم.
وی عنوان کرد:با بسیاری از بزرگان قشقایی صحبت کردم که در انتخابات میان دوره‌ای حضور پیدا کنید، دلایلی دال بر شور و حضور گرم مردم را داشتم که برخی از بزرگان این قوم وقتی این خواسته را مطرح کردم گفتند آقای تاجگردون درسته ما قشقایی هستیم، ولی اگر ما در ادوار گذشته همواره پشت شما بودیم، چون خودتان را قبول داشتیم و به خاطر خودتان رای می‌دادیم، چون می‌دانستیم شاید بهتر از برادران ما به ما توجه می‌کردید.
وی اضافه کرد: وقتی مشارکت به ۵۰درصد کاهش می‌باید نشان دهنده این نیست که مردم با نظام مشکل دارند بلکه نشان دهنده این غمی بود که به دلیل ضایع شدن حقشان صورت گرفته بود.
تاجگردون گفت:من امروز خوشحالم علت رغم مشکلات زیاد که در جامعه وجود دارد و سردی انتخابات در بسیاری از حوزه‌های دیگر، این مردمان شریف گچساران و باشت از هر فکر و قومی نه برای من بلکه خودشان که می‌دانند یه انتخاب چگونه اثر گذار است در جامعه، رای و مشارکت خواهند کرد.
وی افزود:من شعارم در گذشته این بود که ما باید وقفه را جبران کنیم آن هم با سرعت، ما به دنبال یک انتقام سخت هستیم، انتقام سخت ما شیشه شکستن و مقابله با مخالفین نیست بلکه انتخاب خوب ماست، اگر ما بتوانیم یک انتخاب خوب بکنیم بهترین انتقام است.
تاجگردون اضافه کرد:سینه و آغوش ما برای بغل کردن مخالفین ما باز است، این روز‌ها وقتی در رسانه‌ها عکس‌های مخالفینی که با من بودند یا حتی نسبت به من بدی کردند، می‌بینید که به سمت من می‌آیند و دست در دست من می‌دهند این بزرگترین پیروزی است.
وی بیان داشت:بزرگترین پیروزی ما است آن دوستانی که برای ما نوشتند و بد کردند، ولی ما بر آن‌ها خوبی می‌کنیم، چون می‌خواهیم زندگی خوبی داشته باشیم، و فرزندانمان بهتر زندگی کنند، به آن‌ها خوبی میکنیم تا بتوانیم اگر فردا پروژه‌ای در این شهر افتتاح کردیم بتوانیم بهتر کار کنیم، شهری که مخالفین آن بیشتر از موافقین آن باشد در این شهر نمی‌شود کار کرد فقط مجبوریم برای نزدیکانمان کار کنیم، همچنان که اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت:یک نماینده مجلس میتواند حتی با ۲۰درصد هم راهی مجلس شود، تصور کنید در گچساران با صد هزار رأی تاجگردون ۲۵هزار رای کسب کند، این یعنی ۷۵درصد مردم این شهر مخالف تو هستند، در هر جای این شهر بخواهی کار بکنی همواره با مخالفین مواجه میشوی، پس ناگزیر میشوی هواست به ۲۰درصد اطرافت باشد که رهایت نکنند، نتیجه این می‌شود وقتی پتروشیمی گچساران دو هزار نفر نیرو می‌گیرد ۷۰درصد آن می‌شود غیر بومی، چون دنبال آن ۲۰درصد هستیم، ولی اگر وابستگی به ۷۰درصد جامعه باشد انگار با صد درصد جامعه موافقی و این می‌شود رمز موفقیت.
تاجگردون بیان داشت:شاید بشود گفت تنها کاندیدای که در ایران خیالش راحت است که حتما رای خواهد آورد تاجگردون است، این را من نمی‌گویم کل کشور و حتی رقبا می‌گوید، ولی چرا هر روز بالای ده تا متینگ با مردم برگزار میکنم و روستا به روستا با مردم دیدار دارم، چون می‌خواهم همدلی و همراهی اینقدر قوی باشد که هیچ چشمی در گچساران من را به عنوان بیگانه نگاه نکند.
وی افزود:آن خدایی که من را تا اینجا آورد و در مقابل این همه بدی و دشمنی و تهمت که هنوز برخی دارند ادامه می‌دهند، سکوت کردیم برای کی؟ یعنی شما فکر کردید من تاجگردون که در مقابل آن همه زورگویان داخلی و بیرونی کوتاه نمی‌آمدم در مقابل چهارتا فحش دادن به خودم کوتاه بیام، نه من برای مردم سکوت میکنم، برای آن چیزی که میخواهم سکوت میکنم و گرنه هیچ کس بیشتر از غلامرضا تاجگردون در این شهر عده، غده و جوانانی که حاضرند جانشان را برای من بدهند نداریم، ولی میفهمم این انرژی یک جوان باید برای توسعه و بالندگی خرج شود، نه بابت بی احترامی به تاجگردون و خانواده اش، باید برای شهرش خرج شود.
تاجگردون عنوان کرد: خدا بزرگترین عامل و کمک و پشتیبان ماست برای آن چیزی که میخواهیم برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار