رییس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام گفت: در بهمن ۱۴۰۰ به دلیل کمبود بودجه به نوعی بسیاری از پروژه‌ها در دانشگاه تعطیل یا رها شده بودند، خوشبختانه دانشگاهی که با چالش‌های ریالی خاصی روبرو بود و در سال ۱۴۰۱ به ثبات اقتصادی لازم رسید.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 14 February 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرزاد اسفندیاری اظهار داشت : هیچگونه مشکلی در این خصوص دیگر وجود ندارد. درآمد دانشگاه بخشی از طریق شهریه و بخشی نیز از طریق آموزش‌های آزاد و خدمات اجرایی تامین می‌شود که به جامعه ارائه می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور ادامه داد: پارک علم و فناوری دانشگاه، امسال رسماً افتتاح و شروع به کار کرد و ثمرات آن هم برای دانشگاه و هم برای استان در آینده قابل مشاهده خواهد بود.

وی اضافه کرد: ۶ شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه در حال ثبت هستند و کارهای اولیه لازم جهت بهره‌برداری انجام شده است.

اسفندیاری به درخشش کارکنان دانشگاه پیام نور استان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در بخش‌های مختلف از جمله بخش پژوهش کارکنان و حتی عضو هیئت علمی دانشگاه، شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت دانشجویان در انتخابات پیش رو، افزود: در این راستا برنامه های فرهنگی و سیاسی در راستای افزایش مشارکت انتخاباتی در سطح دانشگاه پیام نور با حضور دانشجویان برگزار می شود.

اسفندیاری در بخش دیگری از سخنان خود نیاز امروز جامعه را بحث سواد رسانه‌ای و استفاده از ظرفیت آن برشمرد و گفت: جهان امروز جهانی است که از مرحله سانسور و امثال آن گذشته و نیازمند تبیین رسانه‌ها است.

وی یادآور شد: امروز رسانه قلب تپنده‌ای است که می‌تواند جامعه را به پیشرفت و کمال برساند یا اینکه به دلیل غفلت از این ظرفیت جامعه را دچار رکود و عقب افتادگی کرد، نقد و انتقاد سبب رشد و بالندگی می‌شود، در روایات ما نیز اختلاف نظر و اختلاف سلیقه جزو مبانی است که رشد و شکوفایی را به عمل می‌آورد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار