در سومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تغییری در نمایندگان حوزه انتخابیه کرمانشاه ایجاد نشد و هر سه نماینده این حوزه باز هم به مجلس راه یافتند.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 14 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا دوره سوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۹ فروردین ماه ۱۳۶۷ برگزار شد و کرمانشاهیان همگام با دیگر مردم کشورمان پای صندوق‌های رای رفته و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی را انتخاب کردند.

میزان مشارکت مردم کرمانشاه در این دوره انتخابات تقریبا معادل دوره دوم است و ۴۲۵ هزار کرمانشاهی پای صندوق های رای حاضر می‌شوند و مشارکت ۵۲.۱۴ درصدی را رقم می زند.

با پایان شمارش آراء مردم حوزه انتخابیه کرمانشاه باز هم به نمایندگان قبلی خود اعتماد کرده و سیدجلیل سید زاده و ارسلان صفایی پور را برای سومین بار و محمد اشرفی اصفهانی را برای دومین مرتبه به عنوان نمایندگان خود راهی مجلس می‌کنند.

مردم کنگاور، صحنه و هرسین هم در این دوره رای خود را به وحید احمدی داده و او را به عنوان نماینده خود به مجلس می‌فرستند.

در حوزه انتخابیه پاوه و جوانرود هم این بار این علی محمد باباخاص است که بیشترین آرا را کسب کرده و به عنوان نماینده مردم این منطقه راهی مجلس می‌شود.

مردم اسلام آبادغرب هم که در دو دوره گذشته «لطیف صفری» را به عنوان نماینده به مجلس فرستادند، در این دوره رای خود را به نعمت الله اسدی داده و او را راهی مجلس می‌کنند.

در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی هم علیرضا رستمی در این دوره بیشترین آرای مردم را به دست آورده و راهی مجلس می‌شود.

و در نهایت مردم قصرشرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب هم در این دوره به محمدحسن جهانگیری اعتماد کرده و او را به عنوان نماینده خود راهی مجلس می‌کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار