استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور در پای صندوق های رای موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد افزود: ملت ما در همه صحنه ها برای پایداری انقلاب اسلامی در میدان حاضر است و در این انتخابات پیش رو نیز این گونه خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 14 February 2024

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی در مراسم جشن اعیاد شعبانیه و اختتامیه جشنواره زائران کریمه (س) با تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: امام حسین علیه السلام کشتی نجات است و هر کسی در دریا اگر در حال غرق شدن است را نجات می دهد، چرا که مهمترین ویژگی کشتی نجات رساندن انسان به ساحل امن است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: معرفت را باید در محضر قمر بنی هاشم آموخت و آن حضرت با تمام سختی ها، با مشکلات برخورد کرد و با تمام توان در کنار امام خود ایستاد.

وی در ادامه گفت: وقتی راویان جریان کربلا را رصد می‌کنیم، اولین راوی امام سجاد علیه السلام است که آن حضرت در کوفه روایتگری کرد و آن را در حقیقت رسانه ای کرد و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها نیز این کار را تحت لوای امام سجاد علیه السلام انجام داد.
استاد حوزه و دانشگاه افزود: امام سجاد علیه السلام چهره ظالم و مظلوم را تبیین کرد و امروز همگان مدیون کلام و بیان ایشان هستیم.

حجت الاسلام مومنی بیان کرد: ملت در صف ایستادگی و حفظ و حراست از نظام اسلامی و انقلاب در میدان حضور دارند و همگان باید در این راستا به وظیفه خود عمل کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور در پای صندوق های رای موجب خشم، ناراحتی و ناامیدی دشمنان خواهد شد افزود: ملت ما در همه صحنه ها برای پایداری انقلاب اسلامی در میدان حاضر است و در این انتخابات پیش رو نیز این گونه خواهد بود.

وی افزود: نماد انقلاب اسلامی، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مدرسه فیضیه است و باید در مراسمات و راهپیمایی ها این مکان ها محل تجمع مردم باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار