خبر خوب
معاون سیاسی استاندار : این بالگرد با پیگیری‌های مستمر استاندار و همکاری خوب مدیریت بحران کشور به عنوان یک مطالبه جدی از رئیس جمهور مطرح شد که خوشبختانه به نتیجه رسید.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ 14 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، پس از مطالبه گری‌های متعدد رسانه‌ای و مردمی و همچنین تلاش‌های زیاد و موثر استاندار کهگیلویه وبویراحمد در کنار همکاری دیگر دستگاه‌ها، نهایتا ظهر امروز بالگرد اورژانس استان در فرودگاه شهر یاسوج بر زمین نشست.
معاون سیاسی استاندار در حاشیه استقبال از این بالگرد و خلبانان آن گفت: این بالگرد با پیگیری‌های مستمر استاندار و همکاری خوب مدیریت بحران کشور به عنوان یک مطالبه جدی از رئیس جمهور مطرح شد که خوشبختانه به نتیجه رسید.
هاشمی همچنین حامل یک خبر خوش دیگر هم بود که بر اساس آن با پیگیری‌های صورت گرفته قرار است برای دو شهرستان کهگیلویه و گچساران هم بالگرد اورژانس پیگیری و مستقر شود.

اما در خصوص جزئیات این خبر خوب باید گفت بالگرد قبلی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد چهار نفر ظرفیت داشت، اما این بالگرد «بل۲۱۴» با خدمه ظرفیت ۸ نفر را دارد ضمن اینکه این بالگرد از بالگرد‌های قدرتمند و مناسب مناطق کوهستانی و ارتفاعات است.

گفته می شود این بالگرد آمریکایی است و اختصاصا برای ایران تولید شده است که البته در کشور به وفور از آن وجود دارد که در حوزه های مختلف در حال خدمات رسانی است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار