صحبت با جامعه فرهنگیان با بقیه فرق می‌کند، این جامعه خود رای‌ساز بوده و جهاد تبیین دارند، انتظارها از جامعه فرهنگیان به مراتب بیشتر و مسئولیتشان پیش خدا زیاد است.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 20 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حیات ما به سازش ناپذیری با شیطان بزرگ است گفت: انتظارها از جامعه فرهنگیان به مراتب بیشتر است، فرهنگیان خود رای‌ساز و اهل تبیین هستند.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جمع فرهنگیان استان، اظهار کرد: یکی از بهترین اذکار، دعا و گفتنی های ماه شعبان دعا و مناجات شعبانیه است.

وی افزود: ماه شعبان برای ما الهام فداکاری، وفاداری و ایثار آقا امام حسین (ع) روز پاسدار، امام سجاد (ع) روز صحیفه سجادیه ، حضرت عباس (ع) روز جانباز ، حضرت اکبر (ع) روز جوان و حضرت مهدی (ع) و روز مستضعفان است که چقدر زیبا نامگذاری شده است، هویت سیاسی و مذهبی ما وصل به همین‌هاست.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: حضور مردم خونگرم، بابصیرت و وفادار در راهپیمایی ۲۲ بهمن مایه خوشحالی و دعاگویی همه شهیدان شده است، ۲۳۰هزار شهید دعاگوی این ملت و سرافراز شدند، شهیدی که آیندگان در راهشان نباشند آن شهدا احساس سرافکندگی دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: شهدا به آنچه که خدا به آنها داده و اینکه ببینند زندگان در مسیر شهدا ترس و وحشتی ندارند و قدم می‌زنند خوشحال هستند، خوشحالی بیشتر از این روز ۱۱ اسفند باید رقم بخورد، خدا هم کمک می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: صحبت با جامعه فرهنگیان با بقیه فرق می‌کند، این جامعه خود رای‌ساز بوده و جهاد تبیین دارند، انتظارها از جامعه فرهنگیان به مراتب بیشتر و مسئولیتشان پیش خدا زیاد است.

وی تاکید کرد: همه باید اینطور فکر کنیم، ساختن یک رای هم یک رای است، این چند روز باقی مانده تا انقلاب باید قید همه چیز را بزنیم وظیفه همه ما به‌ویژه جامعه فرهنگیان رای‌سازی است.

آیت الله محمدی لائینی همچنین با اشاره به فرموده امام راحل گفت: نگذاریم این انقلاب به دست نامحرمان بی افتد، ما در تجربه چهل و اندی سال خودمان هم انقلاب را به اهل‌ها و هم به نااهلان سپردیم، زمانی که به نااهلان سپردیم نمی‌دانید چه بلاهایی به سر مملکت آمده است، هر جا مسئولان و نمایندگان در خط انقلاب بودند مشکلی نداشتیم.

امام جمعه ساری یادآور شد: مشکلات به‌خاطر انقلاب نیست به‌خاطر بی انقلابی است، حال هر کجای این انقلاب به دست نامحرمان بی افتد خطرناک است، چه نماینده مجلس باشد، رئیس جمهور و موارد دیگر، خدا نکند که رهبری به دست نااهلان بی افتد، اگر می‌خواهید جایگاه رهبری به یک آدم نااهل نرسد باید خبرگان را جدی بگیرید تا خوب انتخاب شوند‌.

این مسئول با بیان اینکه دو ویژگی از خطرهای حوزه رهبری است، اعلام کرد: یکی خط قوی شدن در بعد نظامی و دفاعی، تفکری در مملکت ما وجود داشت که می‌گویند ما که با دنیا جنگ نداشتیم چه نیازی به سلاح پیشرفته است، می‌گفتند سلاح‌هایی را که خریدیم پس بدهیم، این تفکر غلط که دنیای آینده دنیای گفتمان است، اما اگر رهبری چنین فکری داشت و مملکت را بدون سپر دفاعی درست می‌کرد امروز تمام مملکت در اختیار دشمن و وضعیت ما بدتر از مردم عراق، سوریه، یمن و ... بود.

وی عنوان کرد: قرآن می‌فرماید حتی وسط میدان جنگ با دشمن از سلاح غافل نباشید، برعکس آن همین تفکر غلط است، امام این تفکر را کنار زد و به سمت ایران قوی رفت.

وی افزود: تفکر دوم اینکه دنیا کدخدا دارد برو با کدخدا بساز درون نظم ناعادلانه جهانی قرار بگیر با آمریکا بساز، کسانی که چنین فکری داشتند خدمت مقام رهبری از مزایا برای سازش با آمریکا گفتند، اما از معایب نگفتند، اما خط فکری امام ستیز با دشمن و ظالم بود.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: کافی بود که حضرت رهبر این فکر را ترجیح می‌داد که برویم با آمریکا بسازیم اینطور می‌شد همه چیز را باید می‌دادیم، ولی آنها هیچ چیز ندادند همه چیز را از ما گرفتند، اما خط رهبری سالم براساس سیره انقلاب این است که ایران باید قوی شود سازش با آمریکا بزرگ‌ترین تهدید و خطر است، حیات ما به سازش ناپذیری با شیطان بزرگ است.

امام جمعه ساری اظهار کرد: مهم این است که انقلاب به دست نااهل نیفتد، اما رهبر با این دو ویژگی ثابت کردند که اهلیت دارند، امروز هیچ کسی بر انقلاب حق و منت ندارد، حضرت امام فرمود که انقلاب بر گردن ما حق دارد که مملکت را از نوکری و ذلت رها کرده است.

این مسئول اذعان داشت: امروز خط خشکی از اردن و عربستان به اسرائیل کشیدند این کشورهای اسلامی در حال رساندن سوخت و سلاح به اسرائیل هستند اما غزه ای‌های بی پناه مظلوم هیچ ندارد اگر شاه بود بهتر عمل میکرد؟ خیر وضع بدتر بود. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار