فرمانده انتظامي استان از کشف ۷۳ هزار و ۸۴۰ ليتر بنزين و گازوئيل قاچاق به ارزش ۱۶ميليارد و ۹۸۳ ميليون ريال در شهرستان قصرشيرين خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 24 February 2024

به گزارش خبرگزاري تابناک کرمانشاه مهدي حاجيان اظهار کرد: طرح مبارزه با قاچاق سوخت با حضور گسترده ماموران انتظامي قصرشيرين در اين شهرستان برگزار شد .
 
وي ادامه داد: در همين راستا ماموران پليس شهرستان حين گشتزني و برپايي ايستگاه هاي بازرسي در نقاط مختلف قصرشيرين و خصوصا حوالي گمرک پرويزخان موفق به شناسايي 11 دستگاه کاميون، يک دستگاه خودرو پژو 405، يک دستگاه موتورسيکلت حامل سوخت قاچاق و چند محل دپو شدند .
 
سردار حاجيان افزود: در بازرسي هاي انجام گرفته از وسايل نقليه و همچنين محل هاي دپو، 73 هزار و 840 ليتر سوخت قاچاق از نوع بنزين و گازوئيل کشف شد .
 
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه ارزش سوخت هاي قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به 16 ميليارد و 983 ميليون ريال مي رسد، از تشکيل پرونده هايي در اين خصوص و ارسال آن ها به مراجع قضائي براي رسيدگي هاي بيشتر و صدور احکام لازم خبر داد .
 
وي در پايان گفت: مبارزه با پديده قاچاق خصوصا فراورده هاي نفتي از مهمترين برنامه هايي است که پليس کرمانشاه دنبال مي کند و اجازه نمي دهد قاچاقچيان به منافع و اهدافشان دست پيدا کنند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار