فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: روز جمعه باشکوه‌ترین حماسه سیاسی در ایران خلق خواهد شد و ملت بار دیگر مشتی محکم بر دهان دشمن خواهند کوبید و نشان خواهند داد که برای خواست دشمن ذره ای ارزش قائل نخواهند بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 24 February 2024

به گزارش تابناک قم، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع عاشقان و ارادتمندان امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران، با بیان اینکه نظام اسلامی مستقل از اراده سیاسی قدرت‌های استکباری شکل گرفت، بارور شد و به اقتدار رسید، گفت: آزادی مسلمان از زیر سلطه قدرت‌های مستکبری از رسالت‌های اساسی انقلاب اسلامی است که این موضوع عرصه را بر قدرت‌ها تنگ کرده است.

فرمانده سپاه پاسداران افزود: دشمنان تمام قدرت خود را به کار گرفته اند که مانع تحقق اهداف نظام اسلامی شوند ولی از هر حربه‌ای که آنان وارد شدند، ملت بزرگ ما به برکت هدایت‌های امامین انقلاب و عنایت‌های امام زمان، مانع تحقق اهداف شوم آنان شدند.

سردار سلامی ترور، تخریب، جنگ تحمیلی، تحریم، جنگ نرم و ترکیبی را از مصادیق اقدامات کینه توزی استکبار برای مقابله با نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی، الگوی ضداستکباری در جهان تکثیر شده و شکل گیری محور مقاومت از وجوه بار این کار بزرگ است.

وی اضافه کرد: هر چه دشمنان خواستند ما را تضعیف کنند ما قوی‌تر شدیم، چرا که هدایت و عنایت امام زمان و رهبری و راهبری امام خمینی و رهبر معظم انقلاب پشتوانه حرکت انقلابی و ضداسکتباری این مردم بوده است.

سردار سلامی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه هم اشاره کرد و گفت: نابودی سرنوشت محتوم این رژیم است و با یاری خداوند و مقاومت جانانه جوانان فلطسینی، پیروز نهایی نزدیک است.

فرمانده سپاه پاسداران انتخابات یازدهم اسفند را هم مورد توجه قرار داد و افزود: این مردم همواره نشان داده اند که بر اراده دشمن پیروز خواهند شد و جمعه آینده یکی دیگر از باشکوه‌ترین حماسه‌های سیاسی را رقم خواهند زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار