فرماندارلنگرود خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی:
کد خبر: ۱۱۵۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ 25 February 2024

فرماندارلنگرود خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی:
ضمن رعایت اخلاق ، قانونمداری واجتناب از سیاه نمایی، برنامه های خود را شفاف، روشن وصادقانه با مردم در میان بگذارند./ما متعهد به پاسداری از آرای مردم هستیم.
تابناک/گیلان محمدرضا جــــــــلالــــــــی فرماندارلنگرود با بیان اینکه ۱۵۸ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه در لنگرود آماده شده گفت: در حوزه انتخابیه لنگرود، تمهیدات لازم سخت افزاری ونرم افزاری از جمله بهره مندی از بیش از سه هزار نیرو حاذق ومتعهد برای برگزاری انتخابات سالم وایمن اندیشیده شده است.
محمدرضا جلالی ، در جمع خبرنگاران واصحاب رسانه شهرستان با تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد: مجلس مظهر انسجام ویکپارچگی ومحل حضور ارائ وعقاید مختلف جهت تضارب نظرات وروش های متفاوت است.
حلالی در بخش دیگری افزود: صندوق های اخذ رای در همه مناطق لنگرود برای دسترسی مردم مستقر خواهد شد.
وی با اشاره به آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در لنگرود افزود: کلیه عوامل اجرائی ودست اندرکارن این رخددادمهم وحساس، آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
فرماندارلنگرود با بیان اینکه شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی آماده است، عنوان کرد: اهتمام مجریان به برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری است وقطعا ما متعهد به پاسداری از آرای مردم هستیم. در این راستا زیرساخت های لازم برای تامین سلامت و امنیت انتخابات نیز فراهم شده و ۱۵۸ صندوق اخذ رای را برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه در لنگرود آماده کردیم.
وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف وبرون رفت ازچالش های متعدد بواسطه این حضور اظهار کرد: مردم در انتخابات پیش رو با مشارکت پرشور وپر تراکم، ضمن دفاع از جمهوریت نظام و افزایش اقتدارآن، خواب شوم استکبار را برملا و آنان را مایوس وناامید خواهند نمود.
جلالی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در لنگرود نیز دعوت نمود، تا ضمن اجرای مقررات و قوانین در ایام تبلیغات و رقابت انتخاباتی، با
اخلاق مداری برنامه های خود را شفاف، روشن و صادقانه به مردم اعلام‌ نمایند و همچنین با مجریان انتخابات، هیئت اجرایی و نظارت برای نیل به مشارکت حداکثری مردم عزیزمان، همکاری لازم را معمول داشته تا انتخاب کنندگان نیز در کمال آرامش فرد اصلح را برای انعقاد مجلسی قوی برگزینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار