مدیر روابط عمومی استانداری ایلام بیان داشت : در فرصت باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند‌ماه، انتظار داریم رسانه‌ها با تولید محتوای انتخاباتی با موضوع(مشارکت)، برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، هم‌چون گذشته پای‌کار بیایند.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ 26 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ صحرایی بیان کرد : انتخابات ۱۱ اسفندماه یک آزمون بزرگ برای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است که امیدداریم این انتخابات هم‌چون سنوات قبل، باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و برگ زرینی دیگر بر افتخارات پُرشمار این نظام افزوده شود.

وی افزود : در فرصت باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند‌ماه، انتظار داریم رسانه‌ها با تولید محتوای انتخاباتی با موضوع(مشارکت)، برای، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای هم‌چون گذشته پای‌کار بیایند.

صحرایی ادامه داد : رسانه‌های استان با دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی مختلف، زمانی که بحث مطالبات استان در حوزه‌های مختلف مطرح باشد همدل، هم‌گام و ید واحد هستند و نمونه‌ی بارز این هم‌گامی و هم‌راهی در بحث انتقال پرونده‌ی مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام بود که پس از سال‌ها با پیگیری‌های استاندار ایلام و همراهی رسانه‌ها محقق شد. 

 وی خاطرنشان کرد : در بحث انتخاب تعداد خبرنگاران برای نشست‌های خبری، مدیر دستگاه و مدیر روابط عمومی آن دستگاه با توجه به بضاعت و ظرفیت دستگاه‌، می‌توانند نشست خبری برگزار کنند و همواره تاکید داریم در صورت امکان ظرفیت‌ها افزایش یابد تا امکان حضور حداکثری خبرنگاران در نشست‌های خبری فراهم شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار