فرماندار کرمانشاه گفت : ۶۴۵ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ 26 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه با اشاره به تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند، گفت : از مجموع شعب اخذ رای در نظر گرفته شده در شهرستان کرمانشاه، ۵۴۵ شعبه مربوط به مرکز شهرستان و بخش مرکزی کرمانشاه خواهد بود.

آمویی افزود: علاوه بر این تعداد، یک شعبه فرعی اخذ رای هم در کرمانشاه به اقلیت‌های مذهبی (کلیمیان) اختصاص یافته است.

فرماندار کرمانشاه تعداد شعبات اخذ رای بخش‌های چهار گانه شهرستان کرمانشاه را نیز ۱۰۰ شعبه عنوان و تصریح کرد: در بخش فیروزآباد ۳۶ شعبه، بخش ماهیدشت ۲۶ شعبه، بخش کوزران ۲۰ شعبه و بخش بیلوار نیز ۱۸ شعبه اخذ رای درنظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: برای تعیین محل شعب اخذ رای در شهر کرمانشاه سعی شده به وسعت و جمعیت محلات مختلف توجه شود تا مردم با کمترین معطلی مواجه شده و در اسرع وقت بتوانند آراء خود را به صندوق‌ها بیندازند.

وی ادامه داد: در روستا‌های بخش‌های چهار گانه شهرستان کرمانشاه شعب سیار در همه روستا‌ها حضور پیدا کرده و آراء مردم را جمع آوری خواهند کرد.

آمویی داشتن تابعیت جمهوری اسلامی و ۱۸ سال تمام را برای افراد رای دهنده الزامی دانست و گفت: شعب اخذ رای از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر آماده اخذ رای از شهروندان هستند و در صورت نیاز این زمان تمدید می‌شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار