تنور داغ انتخابات
مهدی روشنفکر نماینده کنونی بویراحمد بزرگ و همچنین نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم سی سخت اظهار کرد: عده‌ای به دنبال ایجاد دست انداز در مسیر خدمت به مردم هستند.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 26 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نامزد انتخابات بویراحمد بزرگ گفت: در خصوص زلزله سی سخت کاری بزرگ انجام شد بیش از ۵۰ نماینده مجلس و معاون رئیس جمهور به این شهر آمدند در خانه ملت توانستیم خارج از اعتبارات مصوب به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان آن زمان و با همکاری هیئت رئیسه و رئیس مجلس برای شهرستان زلزله زده اعتبار بگیریم که حتی مایه تعجب افرادی مثل آقای تاج گردون شده بود.
وی در ادامه اظهارات خود در جمع مردم سیسخت گفت در کنار همه این‌ها پروژه‌های عمرانی را نیز پیگیری کردیم بعضی‌ها دست از بد اخلاقی برنمی‌دارند.
وی خطاب به عده‌ای گفت: ناچار هستم بد اخلاقی‌های شما را بگویم در حالی که علاوه بر آن همه کار در سی سخت توانستیم اقلام زیادی را از سراسر کشور به سمت شهر زلزله زده سی سخت سوق دهیم که حتی از سیستان و بلوچستان محروم نیز به این شهر و دیار اقلام و کالا سرازیر شد و همین عده باز هم بد اخلاقی می‌کردند و می‌گفتند که اقلام را به سمت دوستانشان در جا‌های دیگر برده‌اند.
روشنفکر در ادامه با انتقاد از برخی افراد گفت من اصلاً شما را اصلاح طلب نمی‌دانم اصلاح طلب باید شجاعت و اخلاق مداری داشته باشد که شما ندارید شما فاقد ویژگی‌های یک اصلاح طلب هستید.
روشنفکر در ادامه افزود: به رفیق عزیزم می‌گویم گفتار و رفتارت را اصلاح کن اگر یک اصلاح طلب واقعی در استان باشد من هستم چرا که به اصول و ارزش‌ها در کنار اصلاح طلبی اعتقاد دارم.
روشنفکر خطاب به یکی از کاندیدا‌های رقیب گفت: شما تا دیروز راننده فلان آدم اصولگرا بودید چگونه می‌خواهید خودتان را به عنوان اصلاح طلب جا بزنید.

وی خطاب به یکی از کاندیدا‌های اصولگرای این دوره گفت: در دوره مدیریت شما استان از بند اعتباری محرومیت خارج شد که در نتیجه آن بودجه‌های محرومیت زدایی دیگر به استان ما نیامد.
وی در ادامه گفت: ما مثل بعضی‌ها نیستیم که نمک بخوریم و نمکدان بشکنیم مثل بعضی‌ها تنگ نظر نیستیم که با تنگ نظری خودشان این فرزندان استان را فراری داده‌اند کسانی که دید بسته دارند باعث شدند که استان کهگیلویه و بویراحمد در مشکلات همچنان بماند آن‌ها محرومیت استان را حذف کردند عده‌ای که با تنگ نظری مخالف هرگونه روشنگری بودند امروز دم از روشنگری می‌زنند.
پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
چه خبر از دستشویی چشمه میشی
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
راننده او اصلاح گرا صدشرف داره وتو و .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
درود بر حاج روشنفکر مرد متدین و باتقوا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار