کد خبر: ۱۱۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲ 21 October 2015

رییس پارک علم و فناوری ایلام گفت: برگزاری نخستین «استارتاپ ویکند» در ایلام نباید فقط به‌صورت نمادین باشد.

به گزارش تابناک ایلام، «سامی سجادی‌فر» در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری رویداد استارتاپ که با دستگاه‌های استانداری، دانشگاه ایلام، علوم پزشکی، شهرداری، شرکت زیرساخت، میراث فرهنگی، بنیاد نخبگان، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ، فنی و حرفه‌ای، سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری و کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، اظهار کرد: راه‌اندازی "استارتاپ ویکند" در استان کار خیلی بزرگ و ایده‌ها را به‌سوی نوآوری سوق می‌دهد و اگر بتوانیم این مهم را در استان به نحو شایسته عملی کنیم قطعاً در توسعه بسیار تأثیرگذار است.

وی بابیان اینکه برگزاری این رویداد در استان نباید فقط به‌صورت نمادین باشد بلکه اجرای آن باید اثرگذار و ادامه‌دار بوده و منتج به کارآفرینی در استان شود، افزود: عملی کردن این کار در استان بسیار ضروری است.

سجادی فر با اشاره به اینکه کارآموزشی و تبلیغات و شناسانده آن به مردم و نخبگان استان بیش از 20 میلیون تومان هزینه می‌برد خاطرنشان کرد: تاکنون 15 میلیون تومان برای این‌همه اختصاص داده‌شده است.

رییس پارک علم و فناوری ایلام ادامه داد: "استارتاپ ویکند" یک ایده را از شروع تا مرحله عملیاتی کردن به‌صورت جدی دنبالمی کندو دبیرخانه آن در پارک علم فناوری راستان راه‌اندازی شده و الان در راستای مشخص کردن اسپانسر، مربیان داوران و اطلاع‌رسانی و آگاه بخشی این مهم در سطح استان هستیم.

وی اضافه کرد: «استارتاپ ویکند» یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی در استان با حضور استادان مجرب و کار بلد برگزار خواهد شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار