امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام گفت : تهاجم رسانه‌ای دشمن برای مایوس کردن مردم و شرکت نکردن آنها در انتخابات راه به جایی نبرد و مردم فهیم و با بصیرت کشورمان با حضور پرشور خود نشان دادند که همچون همیشه پشت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ 01 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  بیان داشت : انتخابات یک نعمت مهم از سوی جمهوری اسلامی برای آحاد مردم است که آزادانه حق مشارکت در انتخابات را دارند و با آرای مستقیم خود یک انتخاب شایسته و آگاهانه دارند.

وی افزود : بعد از پایان رای گیری و مشخص شدن فرد پیروز این عرصه، وی را برای توسعه و تعالی استان یاری کنند و همچنین افراد معترض به نتایج آرا هم اعتراض خود را به مراجع ذی صلاح اعلام و نهاد‌های مرتبط نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به شکایات نامزد‌های معترض رسیدکی کنند.

کریمی تبار ادامه داد : هرگونه اقدامی در مورد خرید و فروش رای از نظر قانون ممنوع و از نگاه شرع نیز حرام است و فردی که با این روش به مجلس راه یابد، هیچگاه خادم و خدمتگذار و مطالبه گر مشکلات مردم نخواهد بود.

وی تاکید کرد : تهاجم رسانه‌ای دشمن برای مایوس کردن مردم و شرکت نکردن آنها در انتخابات راه به جایی نبرد و مردم فهیم و با بصیرت کشورمان با حضور پرشور خود نشان دادند که همچون همیشه پشت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار