کد خبر: ۱۱۵۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ 02 March 2024

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند بزرگ و با سپاس از حضور حماسی و دلگرم‌کننده مردم عزیز ایران و به‌ ویژه استان خوزستان در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی. خانه مطبوعات خوزستان افتخار دارد که از همه شهروندان فهیم و وظیفه‌شناسی که با مشارکت فعال و آگاهانه خود در این رویداد مهم سیاسی شرکت نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نماید.

مشارکت گسترده شما بزرگواران نشان از آگاهی و بصیرت عمیق تان در قبال تعیین سرنوشت کشور عزیزمان است و این حضور پرشور، بیانگر تعهد و مسئولیت‌پذیری شما در تقویت پایه‌های دموکراسی و تحکیم اصول جمهوری اسلامی ایران می باشد.

این حضور با شکوه، علاوه بر اینکه برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات ملت بزرگ ایران افزود، بیانگر این واقعیت است که مردم ما همواره در صحنه‌های حساس تاریخی حضوری فعال داشته و با اراده‌ای راسخ، در راستای حفظ منافع ملی و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام برمی‌دارند.

خانه مطبوعات خوزستان با احترام به این روحیه بلند و اراده استوار، بر خود وظیفه می‌داند که از همه شرکت‌کنندگان در این جشن دموکراسی قدردانی ویژه‌ای به عمل آورد و اطمینان دارد که این سرمایه اجتماعی بزرگ، همچنان مایه‌ی پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.

ما به عنوان خادمین رسانه‌ای استان، همواره در کنار شما بوده و به نقل این حضور باشکوه و تأثیرگذار ادامه خواهیم داد. از خداوند منان مسئلت داریم که همواره شاهد همدلی و همراهی شما عزیزان در همه عرصه‌های حیات اجتماعی و سیاسی باشیم.

با احترام فراوان
خانه مطبوعات استان خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار