مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در صحنه بسیار اثرگذار بود زیرا زمانی که مردم این میزان از مشارکت را مشاهده می کردند با خروش بیشتری به سوی محل های اخذ رأی روانه می شدند.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 02 March 2024

تابناک خوزستان: مجید منادی روز شنبه در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور پرشور و شایسته مردم شریف خوزستان در انتخابات اظهار داشت: انتخابات گذرگاه بزرگی برای آینده بهتر و حرکت به سوی آرمان ها و آرزوهای یک ملت است، با وجود هجمه هایی که دشمن علیه جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار برای تشویق بر عدم مشارکت داشت اما مردم بار دیگر با تفکر حماسه عظیمی را در پاسخ به دشمن رقم زدند.

وی به نقش اثرگذار مردم در انتخابات برای تعیین آینده کشور اشاره داشت و خاطرنشان کرد: حضور بی سابقه مردم پای صندوق های رأی در استان خوزستان تو دهنی به دشمن بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در توصیه به منتخبین مردم در انتخابات افزود: منتخبان انتخابات با تمام قدرت در خدمت مردم باشند؛ زیرا این مردم بار دیگر در دل مشکلات با تشخیص صحیح خود و عمل به بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب توانستند حماسه ارزشمندی را رقم بزنند.

منادی بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری '' ما در مسیر قله هستیم'' و مردم در این زمان باید به کمک نظام و انقلاب بیایند که این کمک بزرگ چیزی جز حضور پرشور در انتخابات نیست.

وی با تشکر و قدردانی از حضور پررنگ و نمایش جلوه هایی ویژه از مشارکت مردم در انتخابات از سوی اصحاب رسانه استان گفت: اصحاب رسانه استان خوزستان پیش از انتخابات، حین و پس از آن جلوه های ارزشمندی را از مشارکت مردم به ثبت رساندند و در صدد اطلاع رسانی صحیح و تبیین اهمیت حضور برای مردم بودند و سبب شدند که در زمان انتخابات فضایی آرام را در استان و کشور داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: بیش از ٣٠٠ خبرنگار و عکاس در شهرهای مختلف به ویژه اهواز از ساعات آغازین انتخابات در صحنه حضور داشتند و زمینه ساز برگزاری انتخاباتی پرشور شدند؛ امیدواریم که اثرات مثبت آن را در آینده کشور مشاهده کنیم.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار