آخرین برد فصل گذشته تراکتور مقابل نساجی هم با نتیجه 2 بر صفر بود تا 11 برد اخیر سرخ‌پوشان با ثبت 11 کلین‌شیت همراه باشد و آن‌ها رکوردی کم‌نظیر را در این زمینه از خود به جای گذاشته‌اند...
کد خبر: ۱۱۵۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 03 March 2024

یازدهمین برد متوالی سرخ‌پوشان تبریزی در شرایطی به‌دست آمد که تراکتوری‌ها یازدهمین کلین‌شیت خود را هم به‌ثبت رساندند.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور تبریز یکی از تیم‌های برنده در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران بود و شاگردان پاکو خمس در دیداری خانگی موفق شدند بردی 2گله را برابر استقلال خوزستان جشن بگیرند تا بیش از پیش جایگاه خود در کورس مدعیان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم را تثبیت کنند.

تراکتوری‌ها با کسب 3 امتیاز دیدار برابر آبی‌پوشان اهوازی، 31 امتیازی شدند تا با انجام یک بازی کمتر نسبت به استقلالِ صدرنشین، در فاصله 8 امتیازی تا صدر جدول قرار گیرند.

بررسی فرمول موفقیت تراکتور در لیگ برتر؛ 11 برد با 11 کلین شیت!

تراکتور در فصل جاری فرازوفرود زیادی داشته و جالب آنکه شاگردان پاکو خمس در لیگ بیست‌وسوم، برابر با پرسپولیسِ رده دومی توانسته‌اند برد به‌دست آورند و تنها یک برد نسبت به استقلالِ صدرنشین کمتر دارند اما در این میان، باخت‌های پرشمار تراکتور باعث شده تا آن‌ها نتوانند در رتبه اول جدول قرار گیرند!

سرخ‌پوشان تبریزی با تحمل 6 شکست، بیشترین باخت را در میان 9 تیم اول جدول دارند و در نقطه مقابل، تنها یک تساوی در فصل جاری باعث شده تا تراکتوری‌ها کمترین تساوی را در لیگ بیست‌وسوم داشته باشند.

شاگردان پاکو خمس در فصل جاری لیگ برتر همواره در شرایطی توانسته‌اند پیروز از زمین مسابقه خارج شوند که دروازه‌شان را بسته نگه دارند. آن‌ها فصل را 2 باخت پیاپی برابر سپاهان و پرسپولیس آغاز کردند اما در ادامه، کسب 4 برد پیاپی مقابل مس رفسنجان، استقلال خوزستان، هوادار تهران و آلومینیوم اراک در حالی رقم خورد که سرخ‌پوشان تبریزی در این 4 مسابقه، 7 بار موفق شدند به گلزنی شدند و در طرف مقابل هم توانستند 4 کلین‌شیت را به‌ثبت برسانند!

سرخ‌پوشان تبریزی بعد از پذیرش باخت مقابل شمس‌آذر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان، در حالی بردهای خود را از سر گرفتند که توانستند با نتیجه 3 بر صفر برابر نساجی به پیروزی برسند. بعد از شکست دادن حریف قائمشهری، تیمِ خمس با 2 گل مغلوب استقلال شد اما بعد از این باخت، سرخ‌پوشان تبریزی 3 برد متوالی را برابر فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران به‌دست آوردند و جالب آنکه در این 3 مسابقه هم کلین‌شیت کردند. تنها تساوی فصل مقابل ملوان در شرایطی رقم خورد که 2 تیم با تساوی بدون گل کار خود را به پایان رساندند تا شمار کلین‌شیت‌های پیاپی تراکتور به عدد 4 برسد.

بررسی فرمول موفقیت تراکتور در لیگ برتر؛ 11 برد با 11 کلین شیت!

تراکتوری‌ها بعد از تساوی مقابل ملوان، با 3 گل صنعت‌نفت را شکست دادند تا به روند بردهای خود توأمان با ثبت کلین‌شیت ادامه بدهند. در این میان، سرخ‌پوشان تبریزی با 2 گل مغلوب پرسپولیس شدند اما بعد از این باخت، آن‌ها هفته گذشته استقلال خوزستان را با 2 گل از پیش برداشتند تا هر 10 برد تراکتوری‌ها در فصل جاری با ثبت 10 کلین‌شیت به‌دست آمده باشد.

جالب آنکه آخرین برد فصل گذشته تراکتور مقابل نساجی هم با نتیجه 2 بر صفر بود تا 11 برد اخیر سرخ‌پوشان با ثبت 11 کلین‌شیت همراه باشد و آن‌ها رکوردی کم‌نظیر را در این زمینه از خود به جای گذاشته‌اند و به نظر می‌رسد که فرمول کسب پیروزی برای تیمِ خمس، بسته‌ماندن دروازه تراکتور است و در صورت دریافت گل، سرخ‌پوشان ناکام در کسب امتیاز هستند!/ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار