سرپرست جمعیت هلال احمر ایلام:
سرپرست جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات کم‌برخوردار ایلام، ۴۰۰ نفر از آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 04 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حمزه محمدی‌مقدم سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان ایلام بیان داشت: برنامه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در محلات کم‌برخوردار استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه در ۲ مرحله با همکاری معاونت‌های امور جوانان و آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام اجرا شده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان، ادامه داد: مرحله اول در ۴ منطقه کم‌برخوردار شهرستان ایلام (بانبرز، بانبور، کارخانه نمک و هانیوان) با هدف آموزش کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در ۴ رده سنی (کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) برگزار و ۴۰۰ نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

محمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح کنترل آسیب‌های اجتماعی در محلات کم‌برخوردار استان توسط تیم‌های حمایت‌های روانی سحر جوانان در زمینه ایجاد فضای دوستدار کودک در بین کودکان و نونهالان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر با توجه به وظیفه ذاتی خود در بحث آموزش‌های امدادی و ترویج روحیه بشر دوستی از تیم‌های تخصصی سفیران تیم‌های حمایت روانی سحر معاونت جوانان و مربیان امداد و کمک‌های اولیه معاونت آموزش و پژوهش در این برنامه استفاده کرده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار داشت: معاونت‌های جوانان، آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر استان ایلام و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام در اجرای این برنامه همکاری کردند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار