مسئول پروژه مجتمع خدماتی و رفاهی آستان قدس رضوی در مرز مهران:
مسئول پروژه مجتمع خدماتی و رفاهی آستان قدس رضوی در مرز مهران گفت: اکنون زمان مناسبی برای انجام عملیات ساخت و ساز این مجتمع است که امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی این مجتمع بتواند به اربعین آینده برسد.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 04 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدکریم رحیم اظهار کرد: آستان قدس رضوی قرار است به منظور ارائه خدمت به زوار حسینی(ع) در ایام اربعین و همچنین زائران ایرانی و عراقی که در طول سال از مرز بین‌المللی مهران تردد می‌کنند یک مجتمع رفاهی و خدماتی بسازد.

وی گفت: دو سال برای تأمین زمین این مجتمع پیگیری کردیم که نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولان استانی برای تأمین زمین همه به میدان آمدند و زمین مورد نظر در ۲.۵ هکتار اختصاص یافت و سند آن صادر شد.

رحیمی افزود: کلنگ‌زنی ساخت این مجتمع با حضور مسئولان استانی و آستان قدس رضوی برگزار شد و تولیت محترم آستان قدس نیز از طریق ویدئو کنفرانس دستورات لازم را صادر کرد اما فرایند ساخت آن به دلیل ازدحام زیاد زائران در ایام اربعین متوقف شد.

مسئول پروژه مجتمع خدماتی و رفاهی آستان قدس رضوی در مرزمهران گفت: الآن زمان مناسبی برای انجام عملیات ساخت و ساز مجتمع است که امیدواریم این مهم با پیگیری‌های مجدانه مسئولان استانی این مجتمع بتواند بتواند زوار ارائه خدمت کند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار