دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد برای برگزیدن سه نماینده این استان از میان ۱۰۴ نامزد حاضر در رقابت برگزار شد که در طرح اینفوگرافیک آمار حوزه‌های مختلف آورده شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ 04 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از ایرنا، انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد. این استان بالاترین میزان مشارکت را با ۶۴.۲۷ درصد در سطح کشور بدست آورده است.
انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با موفقیت برگزار شد. مشارکت بالا، سلامت انتخابات و حضور پرشور جوانان از نکات بارز این دوره از انتخابات بود. انتظار می‌رود که نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با تلاش و جدیت برای حل مشکلات مردم این استان گام بردارند.
میزان مشارکت در انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره نسبت به دوره‌های قبل کاهش داشته است. توزیع سنی شرکت کنندگان در انتخابات نشان دهنده افزایش آگاهی و میل به مشارکت در بین جوانان است. تفاوت میزان مشارکت در حوزه‌های انتخابیه مختلف نشان دهنده وجود مسائل و مشکلات خاص در هر منطقه است که باید به آن‌ها توجه شود.

اینفوگرافیک از انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار