رئیس کمیته امداد شهرستان عباس‌آباد گفت: مردم نیکوکار شهرستان از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۶۷۵ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶ 04 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، یزدان شریفی با قدردانی از کمک‌های مادی و معنوی مردم شهرستان به نیازمندان گفت: اساس اقدامات کمیته امداد امام (ره) بر مشارکت مردمی قرار داده شده است.

 

مساعدت ۶۷۵میلیون تومانی مردم نیکوکار شهرستان عباس‌آباد به کمیته امداد  

وی بابیان اینکه، ۶۴۵۰صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در معابر و سطح شهرستان نصب و توزیع‌ شده است، گفت: مردم نیکوکار شهرستان از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۶۷۵ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان عباس‌آباد بیان داشت: کمک‌های جمع‌آوری‌ شده‌ی مردم برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های محرومان در سرفصل‌های مختلف ازجمله تأمین مسکن، هزینه‌های درمانی، فرهنگی، اشتغال، تحصیل، تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند هزینه می‌شود. ️

شریفی بیان داشت: با عنایت به روش‌های نوین پرداخت صدقات در امداد شهروندان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #8877*0113* از طریق تلفن همراه خود نیز پرداخت صدقه بصورت الکترونیکی داشته باشند.

وی در ادامه با توجه به روایت امام باقر (ع) که کار خِیر و صدقه، فقر را از بین می‌برند و بر عمر می‌افزاید گفت: امیدواریم که به فضل خداوند و مساعدت مردم خوب و نیکوکار شهرستان بتوانیم تا پایان سال به نحو شایسته درخدمت محرومین و نیازمندان جامعه باشیم. ️

شایان ذکر است: در شهرستان عباس‌آباد ۱۵۴۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از مزایای این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار