جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری ۳ نفر در این خصوص خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ 05 March 2024

به گزاش تابناک قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز و پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال، در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی سودجو در شهر قزوین اقدام به فروش مواد محترقه می‌کنند، رسیدگی موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی افزود: مأموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع، با هماهنگی مقام قضایی، به محل‌های موردنظر اعزام شده و در بازرسی از آن‌ها، تعداد ۲ هزار و ۷۱۳ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: در اقدامی دیگر نیز مأموران کلانتری ۲۱ محمودآباد حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، به یک خودرو مشکوک شده و در بازدید از آن، ۹ هزار و ۸۶۲ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و ۶ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد پیش‌ساز ترقه کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

عبدالمالکی با بیان اینکه به منظور ارتقاء امنیت شهروندان، کشف و جمع‌آوری مواد محترقه و آتش‌زا در دستور کار پلیس قرار دارد، بیان کرد: از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند تا به دور از هر نوع حادثه دلخراش و در سلامتی کامل، سال نو را در کنار هم جشن بگیرند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار