مدیرعامل شرکت آبفا ایلام از آغاز پویش خانه‌تکانی با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب شرب در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 07 March 2024

به گزارش تابناک ایلام، پرویز ناصری بیان داشت :  نوروز می‌تواند یک مناسبت عالی برای آغاز خصلت‌ها و فضائل خوب برای هر انسان و جامعه‌ای باشد که تلاقی آن با ماه مبارک رمضان، که هم بهار دل‌ها نام گرفته و ربیع القلوب، نیز می‌تواند نویدبخش یک آغاز بسیار خوب باشد.

وی اظهار کرد: در اسفند ماه با توجه به سنت خانه‌تکانی و توجه مردم به مقوله نظافت در روزهای پایان سال، شاهد افزایش مصرف آب هستیم که این موضوع باعث شده در بعضی از مناطق شاهد افت فشار آب شویم.

ناصری افزود :  این پویش در راستای تشویق مردم به مدیریت مصرف بهینه آب شرب و دقت در مصرف آن است. تا همکاران ما بتوانند خدمات مطلوبی در توزیع آب شرب در سطح استان داشته باشند.

وی  ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مردم با شرکت آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم مردم شریف استان در این ایام با حساسیت بیشتری به مقوله صرفه‌جویی در مصرف آب توجه نموده و در شستشوی وسایل و خانه تکانی منازل از مصرف بی رویه آب خودداری کنند و بهتر است برای شست و شوی وسایل برنامه زمانی داشته باشند و مدیریت نمایند.

 لازم به توضیح است که این پویش به‌صورت تبلیغات در فضای مجازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان، برنامه تلویزیونی در قالب مصاحبه و زیرنویس، انتشار اینفوگرافیک و موشن گرافی های آموزشی نحوه صحیح استفاده از آب، نصب تجهیزات صرفه‌جویی در مصرف آب در مساجد، مدارس و امکان عمومی و ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از هدر رفت آب و سایر برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده است./ع

 

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار