مدیرکل جدید کانون پرورش فکری و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 06 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از بسیج ، آیین تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امروز با حضور امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از کارکنان این کانون در یاسوج برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این آیین از تلاش‌های کبری اخلاقی نیا مدیرکل پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تقدیر کرد و گفت: خانم اخلاقی علیرغم اینکه با دولت سیزدهم همسو نبود، اما با انگیزه و برنامه در کانون استان فعالیت می‌کرد.

سید جواد هاشمی مهر در ادامه افزود: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی توجهی به کودکان و حوزه آموزش و پرورش است و باید توجه ویژه‌ای به این مسئله شود.

این مسئول گفت: روی گردانی از مسائل دینی و مذهبی یکی از اسیب‌های جامعه امروز بوده و تنها راه نجات ما برگشتن به عقبه دینی است.

وی با بیان اینکه بیش از یکهزار کانون پرورش فکری و نوجوانان در سطح کشور وجود دارد افزود: امیدوایم در کانون‌ها برنامه‌های خوب و پرباری تدارک دیده شود.

معاون استاندار ابراز داشت: فرماندهی فضای مجازی دست ما نیست و در همه جا از این فضا استفاده می‌کنیم و مدیریتی بر آن نداریم، اما می‌توان با تولید محتوای مناسب برای قشر کودک و نوجوان از این فضا به نفع فرزندانمان استفاده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این آیین از خدمات کبری اخلاقی نیا تقدیر کرد و گفت: هرچه مراکز فرهنگی را بیشتر بسازیم کلانتری‌ها کمتر، دادگستری‌ها خلوتر‌تر و زندان‌ها کوچک‌تر می‌شود.

امین کمالوندی افزود:چنانچه دستگاه‌های فرهنگی چاق نشوند سیستم‌های دیگر فربه و خسارت‌های جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ضعیف‌ترین استان در تخصیص اعتبارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که لازم است مسئولان امر در سال ۱۴۰۳ توجه ویژه‌ای در این موضوع داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: از مجموع یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبارات استان ها، ۶۰ میلیارد ریال سهم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که تنها ۶ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

کمالوندی دلیل این ضعف را نبود درآمدزایی فرهنگی، برنامه‌های عملیاتی و اعتبارات تملک دارایی عنوان کرد و گفت این استان باید به جایگاه مناسب برسد.

مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از تکمیل نشدن زیرساخت‌های فرهنگی در این استان خطاب به معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: از سال ۹۰ که در این استان معارفه شدم تاکنون تالار فرهنگی هنری مرکز استان به حال خود باقی مانده است که باید فکری به حال این پروژه شود.

کمالوندی بیان کرد: پروژه مرکز فرهنگی هنری مادوان ۱۲ سال است که راکد مانده است و انتظار داریم که تکمیل و راه اندازی شود.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه از مسئولان مطالبه گری کنند که چرا مرکز فرهنگی هنری شهر مادوان بعد از ۱۲ سال هنوز راه اندازی نشده است.

این مسئول ابراز داشت: شهرستان مارگون مرکز فرهنگی هنری دارد، اما تبدیل به خوابگاه شده است که بنده نیروی آن را تامین می‌کنم و استانداری آن را تجهیز و راه اندازی کند.

در پایان این آیین سلیمان شهبازی به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات شش ساله کبری اخلاقی نیا تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار