رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر گفت: با آغاز هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد، زنگ نیکوکاری در نوشهر با شعار "عید همدلی "توسط فرزند شهید مدافع حرم مصطفی شیخ‌الاسلامی و حامی کودکان یتیم به صدا درآمد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 07 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، بهزاد عسکری اظهار داشت: با آغاز هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد، زنگ نیکوکاری در نوشهر با شعار "عید همدلی "توسط فرزند شهید مدافع حرم مصطفی شیخ‌الاسلامی و حامی کودکان یتیم به صدا درآمد.

 

نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس نوشهر  

وی افزود: زنگ نیکوکاری در دبستان شاهد شهرستان نوشهر نواخته شد تا همه با همدلی، وفاق، اتحاد و دست در دست یکدیگر در راستای کمک به نیازمندان گام برداریم.

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر با اشاره به نقش بسیار مهم آموزش و پرورش در کمک به نیازمندان گفت: در احیا و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری باید همه تلاش کنیم و بر همین اساس ما در مدارس زنگ نیکوکاری را به صدا در می‌آوریم.

عسکری گفت: جشن نیکوکاری هرساله با مشارکت آموزش و پرورش و سپاه برگزار می‌شود و امسال این جشن با شعار «عید همدلی» در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: پایگاه‌های جشن نیکوکاری در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه در سطح شهر آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست و نیکوکار نوشهری از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۳۴۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱۶# می باشند.

خاطر نشان می‌شود: در شهرستان نوشهر ۴۰۰۰خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار