فرمانده سپاه ناحیه نور از اجرای رزمایش دو روزه کوی و برزن به استعداد چهار گردان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 21 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان نور، حسین محمودی صبح امروز در نشست خبری با تسلیت ایام سوگواری محرم و تقدیر از خبرنگاران به دلیل اطلاع‌رسانی و کمک در اجرای ماموریت‌های سپاه و بسیج، گفت: به منظور آمادگی دائمی در سطوح مختلف رزمی و کارکردی، اجرای رزمایش‌ها در ادوار مختلف پیش‌بینی و اجرا می‌شود.
وی اظهار کرد: در همین راستا رزمایش کوی و برزن هر ساله توسط گردان‌های بیت‌المقدس در حوزه استحفاظی ناحیه نور برگزار می‌شود و امسال نیز گردان‌های بیت‌المقدس حوزه امام علی (ع) و حوزه علی‌اکبر (ع) نور و گردان بیت‌المقدس حوزه خاتم‌الانبیاء و گردان کوثر حوزه حضرت زینب (س) چمستان این ماموریت را عهده‌دار هستند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نور تصریح کرد: در این رزمایش، آمادگی دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی‌ها، امداد و نجات تمرین می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت رزمایش امسال از نظر منطقه‌ای، جغرافیایی و سیاسی کشور، نوع رزمایش و عملیات به واقعیت نزدیک‌تر شده است تا بتوان از نیروهای عمل‌کننده در زمان بحران با آمادگی بیشتر، بهره‌وری مطلوب‌تر داشته باشیم.
محمودی افزود: برای این منظور جلسات و برنامه‌ریزی‌های لازم و نیز هماهنگی لازم برای پشتیبانی در سطح شهرستان و ناحیه انجام شده تا بتوانیم یک رزمایش کیفی انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه خصلت مجموعه بسیج، جا به جایی ویژه ماموریت است، تصریح کرد: برای اینکه آمادگی اجرای عملیات در هر نقطه و مکان و هر زمان وجود داشته باشد با توجه به نقشه سرزمینی، بخشی از این رزمایش در شهر نور و بخشی در چمستان اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نور از دیگر اهداف این رزمایش را آمادگی لازم در سطوح مختلف بصیرتی، اخلاقی، آگاهی دادن، افزایش توان کارکردی، افزایش آمادگی رزم بیان کرد و گفت: رزمایش کوی و برزن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و همکاری شهرداری‌ها، ادارات آب، برق، گاز، مخابرات و نیز بخشداران به مدت دو روز در هفتم و هشتم آبان‌ماه برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار