مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در اکثر شهر‌های استان طرح‌های نهضت ملی مسکن به صورت یک طبقه یا دو طبقه حیاط‌دار در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 09 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمودرضا طالبان در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های کوار ،فیروز آباد و فراشبند گفت: در شهرستان کوار ۲ هزار و ۶۵۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده‌اند که تاکنون هزار و ۲۸۸ نفر واریز وجه داشته‌اند.
وی اضافه‌کرد: تاکنون ۴۰۰ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی شهرستان کوار از مرحله سفت کاری عبور کرده و در مرحله نازک کاری قرار دارد.
طالبان خاطرنشان کرد: به‌زودی مشکل کمبود زمین مابقی متقاضیان مرتفع خواهد شد و عملیات اجرایی طرح‌ها با شدت بیشتری ادامه دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس همچنین گفت: طرح‌های نهضت ملی مسکن شهرستان فیروز آباد دو طبقه و حیاط دار است .

طالبان افزود: تاکنون ۳ هزار و ۸۳۹ نفر در این شهر واریز وجه خود را انجام داده‌اند که از این تعداد برای ۳ هزار و ۷۰۰ متقاضی زمین آماده شده و پروانه ساختمانی بیش از ۲هزار واحد آن اخذ شده و در مراحل مختلف از شروع فونداسیون تا مرحله نازک کاری است.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس در بازدید از طرح های نهضت ملی شهرستان فراشبند تصریح‌کرد: نهضت ملی مسکن شهرستان فراشبند دو طبقه و حیاط‌دار اجرا می‌شود.
وی گفت: در شهرستان فراشبند ۲۴۱ نفر تایید نهایی شده‌اند که ۱۴۸ نفر واریز وجه را انجام داده‌اند و در این شهرستان برای ۶۸۴ نفر زمین تهیه شده‌است.
به گفته طالبان: عملیات فونداسیون ۱۷۶ واحد به پایان رسیده و در مرحله سفت کاری و نازک کاری است.

برچسب ها: مسکن ملی ، فارس ، حیاط دار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار