فعال سیاسی و نامزد انتخاباتی دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی نسبت به گردهمایی کهگیلویه و بویراحمدی های پایتخت نشین واکنش نشان داد .
کد خبر: ۱۱۵۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 11 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رازیان از فعالان فرهنگی و اجتماعی و نامزد انتخابات دور دوازدهم مجلس در حوزه بویراحمد ، دنا و مارگون در یادداشتی آورده است : از آنجایی که انتظار داشتم در اولین همایش از نخبگان و متخصصین علمی دنیای امروز همچون پروفسور ملک حسینی، دکتر سامان نیک اقبال، دکتر سید محمد رادمنش، دکتر سید کامل تقوی، دکتر مسعود ایروان اصل، دکتر سید بصیر هاشمی، دکتر فرید مرادیان و هزاران نخبگان علمی دیگر که چشم طمعی به پست و مدیریت ندارند و نام اینگونه افراد می‌تواند یک مدال افتخار باشد استفاده بشود و فرصت‌های همفکری و مشورت با کسانی به میان گذاشته شود که دغدغه‌های اصلی مردم کهگیلویه و بویراحمد را دارند، اما تصاویر و فیلمی در فضای مجازی دیدم که در آن‌ها چهره‌های عجیب و غریبی در همایشی تحت عنوان هم اندیشی جهت توسعه پایدار استان کهگیلویه و بویراحمد با چهار منتخب استان گرد هم آمدند.
این‌ها که روزگاری از نردبان مدیریت همین استان مسئولیت گرفته و بالا رفته اند و در حین خدمت بفکر یک ردیف سازمانی در وزارتخانه مطبوع بودند، هر چند خوشحال شدم که این همه هم استانی در پایتخت داشتیم، اما در واقع به اندازه یک سر سوزن گره گشای مشکلات مردم همین استان هم نبودند.
حالا هم امیدوارم این نشست با موضوع سهم خواهی نباشد، چرا که برخی از این افراد در تهران پاسخگوی حتی خانواده خود نیستند! امیدوارم که به معنای واقعی حلال مشکلات باشند نه اینکه خود همچون گذشته شان مزید بر علت باشند!
منتخبان مجلس حواستان باشد بار دیگر با اثر انگشت همین پدران و مادران کهگیلویه بویراحمدی مورد اعتماد قرار گرفته اید و مبادا کاری انجام دهید خلاف وعده‌های که داده اید که چهار سال دیگر یا کمتر شرمندگی‌ها دنباله دار شود، من مو به مو مشکلات را می‌دانم و می‌دانم چه مشکلاتی باید دنبال شود، رفتار‌ها و نوع انتصابات، هر گونه وابستگی‌ها در دفتر خود را نظاره می‌کنم تذکرات لازم را می‌دهم و بالعکس هرگونه کار مثبتی که انجام بگیرد قطع یقین مورد تقدیر قرار خواهد گرفت و حتی اعلام می‌شود که اینجا روند پیشرفت نوید بخش است.
من فردای آن روز در مناظرات تلویزیونی که به همت این نظام مقدس صورت گرفته حداقل صدای مظلومیت این آب و خاک هستم و بعنوان یکی از کوچکترین دنبال کنندگان و بنیانگذاران مناظرات اگر پیشرفت‌ها خوب بود که مورد تحسین و اگر برعکس باشد که بدون ذره‌ای ترس و لرز با مستندات همچون مناظرات انتخابات بی تفاوت نخواهم بود و قطعا ناگفته‌ها گفته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بویراحمد
|
Germany
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
درود بر سید دلها
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
جناب رازیان موافق بیشتر نوشته های شما هستیم اینها برخی خوب و برخی دیگر فرصت دارند در جایگاه های مختلف استفاده شود
گل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
درود درود بر سید گل
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
آقای رازیانه خودتو به اون راه زدی مسعودی اصل و ... دنبال پست نیستن؟چه اسمایی رو کنار چه اسمایی گذاشتی
رعایت کن
روستای گنجگون
|
United States of America
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
آقای حسین رازیان و جناب آقای دکتر خرامین در مناظرات تلویزیونی نشان دادند که به معنای واقعی بفکر ما فقرا هستند، و همه حرف حدیث های آنان بعلاوه اون حاج آقا ایمانی تبار نفرات برتر بدون دلهره در راستای منافع مردم و نظام تلاش کردند هرچند که موجب افزایش سطح آگاهی بیشتر شدند، ما امیدواریم که قومی بازی ها پایان برسد با ورود چهره های مفاخر همچون دکتر بهرامی
علی
|
Canada
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
جناب رازیان اون نخبه علمی که شما را به اینجا رساند چرا نامی ازشون نبردی دکتر ابراهیم نعیمی مغز متفکر استان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار