نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان گفت : فراگیر کردن فرهنگ روزه‌داری با همه ظرفیت‌ها و با حضور مبلغان مذهبی بایستی در سطح جامعه ترویج داده شود وبا توجه به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان و حضور گردشگران، رعایت شئونات دینی و اسلامی بایستی مورد توجه گردشگران باشد.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 12 March 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام نور اله کریمی تبار بیان کرد :  مدیران و مسئولان نظام اسلامی باید توان و ظرفیت خود را برای نشر و ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی به کار بگیرند.

وی اظهار داشت : مسافران و گردشگران نوروزی نباید به روزه‌خواری تظاهر کنند و البته شرایط لازم برای مسافران و گردشگران نیز باید فراهم شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به تعطیلی برخی صنوف در طول روز از جمله اغذیه فروشی‌ها برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بیان داشت :  با توجه به کاهش درآمد این قشر، صاحبان املاک با مستأجران و اغذیه فروشان، همکاری کنند.

وی ادامه داد : در تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی استان لازم است که گروه‌هایی برای حفظ شئونات اسلامی، پخش اذان، اقامه نماز جماعت، برنامه‌های مذهبی و فرهنگی تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان یاد آور شد : ایلام به عنوان پایتخت زائران عتبات عالیات در ایام ماه مبارک رمضان، باید از چهره‌ای معنوی و مذهبی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف برخوردار باشد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار