در نخستین جشنواره نشان ویژه اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان صورت گرفت؛
تابناک هرمزگان- نخستین جشنواره اعطای نشان ویژه اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان و صنعت‌گران برتر بخش دولتی و خصوصی هرمزگان با حضور استاندار برگزار شد و تندیس و لوح تقدیر نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس تعلق یافت.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ 22 February 2024

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//آیین نخستین جشنواره اعطای نشان ویژه اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان و دیگر مدیران استانی در بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم مهدی دوستی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از ابتکارات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است که بارها بر مردمی‌سازی اقتصاد و فعال کردن بخش خصوصی در این زمینه تاکید دارند. وی افزود: در این جشنواره تلاش شده از زحمات تولیدکنندگان و صنعتگرانی که در حوزه مردمی‌سازی اقتصاد، عمل به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام‌فروشی و توسعه زنجیره‌های ارزش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست اقدام کرده بودند، تجلیل شود. این بنگاه‌های موردنظر توانسته‌اند در حوزه مواد خام و پتروشیمی و موادمعدنی چند زنجیره ایجاد فرآوری کنند که قابل تقدیر است.

دوستی اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی و مردمی‌سازی اقتصاد، جذب سرمایه و بهبود محیط اقتصادی مهم‌ترین اولویت ما در استان است که برخی نشانه‌های آن از جمله در حوزه مجوزها، پایداری قوانین و تامین مالی بنگاه‌ها قابل مشاهده است.

در انتهای این مراسم نشان ویژه اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان و صنعتگران برتر بخش دولتی و خصوصی هرمزگان اهدا شد که در این راستا، منطقه ویژه نیز به دلیل جذب سرمایه‌گذار در مسیر کارآفرینی، تولید، اشتغال مولد بهبود فضای کسب و کار، بر اساس ارزیابی‌های صورت پذیرفته به عنوان واحد برتر اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد و توانست لوح تقدیر و تندیس این مراسم را دریافت کند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار