مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی حکمی دکتر محمد محمدی را به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام معرفی نمود.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 14 March 2024

به‌گزارش تابناک ایلام، در جلسه صبح امروز  شورای معاونین شرکت آب و فاضلاب، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پرویز ناصری مدیرعامل سابق آبفا استان ضمن حلالیت طلبیدن از همکاران، به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در دوران مدیریت خود پرداخت.

در ادامه دکتر محمد محمدی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از مدیرعامل سابق، با تشریح وضعیت شرکت و بیان برنامه‌های پیش بینی شده برای بهبود وضعیت جاری گفت: تلاش بر این است شکاف بین درآمد و هزینه‌های شرکت همپوشانی گردد.

وی با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری مجموعه آبفای ایلام برای ارتقاء وضعیت شرکت افزود: با برنامه ریزی مناسب و مشارکت همکاران و مدیران و همچنین حمایت و رهنمودهای شرکت مهندسی آبفای کشور امیدواریم وضعیت بهتری برای آبفای ایلام رقم بخورد.

سرپرست آبفای استان با بیان اینکه سقایی مردم، افتخار ماست، با تأکید بر اینکه شرکت‌های آب و فاضلاب رسالت بزرگی بر عهده دارند، تصریح کرد: باید کارها به درستی انجام شوند چراکه هدف خدمت‌رسانی است و نباید خدشه‌ای بر این رسالت خطیر وارد شود.

محمدی تصریح کرد: بر اساس انتظارات وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و استاندار ایلام با همکاری و همدلی مجموعه آبفای استان، پروژه های مهم را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به اتمام برسانیم.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خاطرنشان ساخت: شرکت متعلق به شخص خاصی نیست و این جایگاه امانتی در دستان ماست که با توجه به شرایط کاری و توانایی افراد از تجربه همکاران در تمام بدنه شرکت بهره مند خواهیم شد.

لازم به ذکر است محمد محمدی دارای مدرک دکترای "عمران آب و سازه های هیدرولیکی" است و پیش از این در سمت‌های مدیر آبفا شهرستان ایلام، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب، معاون مهندسی و توسعه، مدیر دفتر اجرای طرح های آب و فاضلاب و دفتر فنی و خدمات مهندسی ارائه خدمت نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار