اردوی جهادی درمانی تیپ جهادی مستضعفین در منطقه اسفرورین قزوین متشکل از کادر متخصص پزشکی در حوزه‌های تخصصی قلب، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، چشم، بینایی سنجی، روانشناسی و مددکاری و دندانپزشکی با اهدای دارو و عینک رایگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 14 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، تیپ جهادی مستضعفین با همکاری بنیاد علوی به برگزاری اردوی جهادی درمانی با تیم درمانی بهداشتی قوی، تخصصی و توانمند در راستای محرومیت‌زدایی اقدام کرده است.

سجاد امیدی، معاون اجرایی و امور استان‌های تیپ جهادی مستضعفین، به جزئیاتی از این اقدام محرومیت‌زدایی پزشکی در مناطق محروم قزوین اشاره کرد و گفت: تیمی متشکل از هفت پزشک متخصص از قبیل: متخصص قلب، چشم، اطفال، داخلی، دندانپزشکی، عمومی، شنوایی‌سنجی، روانشناس و مددکار به همراه ۶ دندانپزشک و ۶ یونیت دندانپزشکی به ازای هر کدام یک منشی و دستیار و در مجموع ۲۶ نفر کادر درمان و ۲ داروخانه برای ارائه دارو‌های رایگان در اردوی جهادی حضور دارند.

امیدی با بیان اینکه این اردوی جهادی ۲۰ و ۲۱ اسفند ماه در منطقه اسفرورین قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تفاوت این اردو با اردو‌های دیگر اهدای عینک و داروی رایگان است.

وی ادامه داد: منطقه اسفرورین قزوین بالغ‌بر ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد که در این اردو نزدیک به ۶۰۰ خدمت به مردم ارائه شد و دلیل انتخاب این منطقه نیز وجود محرومیت بوده است.

بنابر اعلام روابط عمومی تیپ جهادی مستضعفین، به گفته حاضران در اردو روند اجرایی ارائه خدمت مطلوب ارزیابی شده و جهادگران مهمان مرکز جامع سلامت اسفرورین بودند.

حیدری، فرمانده تیپ جهادی مستضعفین نیز ضمن بازدید از منطقه اجرای اردو یعنی منطقه اسفرورین قزوین بر لزوم تقویت و تکرار اردو‌های مشابه در سایر مناطق محروم کشور تأکید کرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار