مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: دیروز یکشنبه ۲۷ اسفند هشدار سطح نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان قزوین صادر شد و با توجه به وضعیت اقلیمی منطقه و همچنین جلوگیری از بروز حوادث احتمالی این هشدار به تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 18 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، محمدرضا علیمی اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان قزوین از کلیه مسافران نوروزی و هم‌استانی‌های عزیز می‌خواهیم تا اول فروردین ماه ۱۴۰۳ از هرگونه تردد، توقف و اتراق در حریم رودخانه‌های استان قزوین خودداری کنند.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آسیب وارد شدن به سازه‌های موقت و سبک وجود دارد و همین امر ممکن است موجب جاری شدن سیلاب در مسیل‌ها و رودخانه‌ها شود، لذا مردم می‌بایست هشدار‌ها را جدی بگیرند، زیرا هرگونه تردد و اسکان در حریم رودخانه‌ها خطرساز بوده و شاید عواقب ناگواری به دنبال داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: دیروز یکشنبه ۲۷ اسفند هشدار سطح نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان قزوین صادر شد و با توجه به وضعیت اقلیمی منطقه و همچنین جلوگیری از بروز حوادث احتمالی این هشدار به تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان ابلاغ شده است.

به گزارش ایسنا، هواشناسی استان قزوین اعلام کرده است که از بعدازظهر امروز ۲۸ اسفند تا روز چهارشنبه یکم فروردین ماه، ورود و استقرار سامانه بارشی را در استان داریم که به تناوب موجب بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد‌های لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ می‌شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار