معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آمادگی کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خوزستان برای ارائه خدمات به بیماران در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ 20 March 2024

تابناک خوزستان: دکتر میثم معزی در خصوص فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ایام نوروز اظهار کرد: کلیه بیمارستان‌های استان خوزستان در ایام نوروز آماده ارائه خدمات درمانی به مردم و مهمانان نوروزی هستند.

وی افزود: همه بیمارستان‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارند و نیروهای انسانی فراخوان شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۶۲ آزمایشگاه تشخیص طبی به تناوب، ۲۲ درمانگاه دندانپزشکی، ۷۶ درمانگاه شبانه‌روزی و ۴۳ مرکز تصویربرداری آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور کادر درمان در محل خدمت، بیان کرد: در ایام نوروز، کلیه مراکز دیالیز خصوصی فعال و آماده ارائه خدمات به بیماران هستند.

معزی گفت: در نوروز سال ۱۴۰۲ نسبت به نوروز سال ۱۴۰۱ میزان مراجعات به مراکز درمانی ۴۰ درصد افزایش یافت اما با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی می‌شود در نوروز سال ۱۴۰۳ میزان مراجعات کمتر باشد.

وی بیان کرد: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در هفته اول نوروز میزان حوادث بیشتر و به تناسب مراجعات به مراکز درمانی نیز بیشتر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همه تجهیزات و داروهای مورد نیاز پیش‌بینی و تامین شده است. تا دو سه روز پیش نیز سازمان انتقال خون کمی با کمبود خون مواجه بود که اطلاع‌رسانی برای اهدای خون انجام شده است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار