مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: احتمال اینکه وزش باد تا ظهر امروز ، هوا را به خصوص در مناطق مرزی غبارآلود کند چندان دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ 26 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از مهر محمدعلی زورآوند اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی در خاتمه فعالیت سامانه بارشی، تا عصر روز گذشته، شاهد بارش‌های پراکنده‌ای از باران همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق، به ویژه در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان بودیم.

وی افزود: احتمال اینکه وزش باد تا ظهر امروز، هوا را به خصوص در مناطق مرزی غبارآلود نماید؛ چندان دور از انتظار نمی‌باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: با خروج سامانه و صاف شدن آسمان، دمای هوا از شب گذشته در غالب نقاط، به شکلی محسوس کاهش می‌یابد. کاهش دما شرایط را برای تشکیل مه، بخصوص در اوایل وقت ودر مناطق مرطوب و حواشی رودخانه‌ها، فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: در روز سه‌شنبه، بارشی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود؛ اما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، عبور موجی کم رطوبت، علاوه بر افزایش ابر، ممکن است در بعضی ساعات رگبارهای موقت و پراکنده‌ای از باران، بویژه برای مناطق شمالی و شرقی استان در پی داشته باشد.

به گفته زورآوند در روزهای جمعه و شنبه، جوی نسبتاً آرام و بدون بارش در منطقه حاکم می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین، از ظهر سه‌شنبه تا شنبه هفته آینده، متوسط دمای هوا در غالب نقاط، به آرامی افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار