مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از رشد ۱۰ برابری تولید کاغذ در این واحد صنعتی طی دولت سیزدهم خبرداد.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳ 29 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیر فردی که با وعده دادن سوددهی از طریق سرمایه گذاری در بازار فارکس اقدام به کلاهبرداری از ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۱۰۰ پایگاه‌ حامی یابی در مساجد، حسینه‌ها، مراکز نیکوکاری، هیات‌ها مستقر هستند و تا ایام عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران در رزمایش توزیع ۲ هزار بسته معیشتی با کمک اوقاف و کمیته امداد به ارزش ۳۰ میلیارد ریال ویژه ماه مبارک رمضان که در مصلی امام خمینی رحمت الله علیه ساری برگزار شد، اظهار کرد: این کمک های مومنانه با محوریت کمیته امداد و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تامین شده است

 

پیش فروش بلیط قطار مسافربری تاریخ ۱۸ تا ۳۱ فروردین از صبح امروز آغاز شد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران گفت: از ۲۳ تا ۸ فروردین ماه سال جاری ۹ میلیون و ۷۳۴هزار و ۱۳۶ نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های استان ثبت شده است.

همزمان با شب‌های قدر ۱۰۰ پایگاه‌ کمیته امداد پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید ایتام و فرزندان محسنین هستند.

آسمان مازندران تا صبح یکشنبه ۱۲ فروردین ماه صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در محور‌های مواصلاتی مازندران تا روز چهارشنبه ۱۵ فروردین اعمال می‌شود.

محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد.

تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی در ایام ماه رمضان با مشارکت مردمی و کمیته امداد، میان خانواده های مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از فروش ۲۰ میلیارد ریالی صنایع دستی از کارگاه‌گردی در استان خبر داد.

مدیر عامل هلال‌ احمر مازندران از پوشش امدادی هلال‌احمر به ۲۶۹ حادثه و نجات ۱۰۴۸ نفر از مصدومان حوادث مختلف در طرح نوروزی خبر داد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با صدور ۸ هزار و ۱۹۳ مورد شناسنامه و کد سلامت محصول، ۱۴ هزار و ۳۴۷ هکتار از باغات استان شناسنامه دار شد.

فردی که با وعده دادن سود دهی از طریق سرمایه گذاری در بازار فارکس از ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.


 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار