کد خبر: ۱۱۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 21 October 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری همایش انجمن شعر سراسر کشور در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید موسی حسینی‌کاشانی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری این همایش اظهار کرد: این همایش دی ماه و با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی دارد لذا این آمادگی را داریم تا همایش بزرگ سراسری انجمن شعر کشور نیز در این استان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: از مهمترین دغدغه‌های مسئولان فرهنگی این استان توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی است که لازم است برنامه‌ریزی‌های کلانی در این خصوص صورت گیرد.

حسینی کاشانی بیان داشت: البرز فعالان فرهنگی بسیاری را نیز در خود جای داده است که لازم است با فراهم کدن بسترهای لازم برای فعالیت آنان علاوه بر شکوفا کردن استعدادهای آنان در توسعه برنامه‌های فرهنگی در این استان نیز گام برداریم.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری همایش بزرگ انجمن شعر سراسری در این استان اشاره کرد و گفت: استان البرز یکی از قطب‌های شعری کشور محسوب می‌شود که لازم است این مهم شناسانده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز هدف از برگزاری این همایش را شناسایی انجمن‌های ادبی سراسر کشور و نخبگان شعر و ادب سراسر کشور عنوان کرد و افزود: بررسی مسائل و مشکلات انجمن‌های ادبی، بهره‌مندی از منویات مقام عالی وزارت در حوزه شعر و ادب و تدوین بانک اطلاعات انجمن‌های ادبی کشور از دیگر مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

*تشکیل کمیته‌های تخصصی برای برگزاری همایش شعر سراسری

وی در ادامه سخنان خود از تشکیل کمیته‌های تخصصی برای برگزاری همایش بزرگ شعر سراسری خبر داد و بیان داشت: همه کمیته‌ها از تمامی ظرفیت‌های موجود به منظور برگزاری درست و دقیق این همایش استفاده می‌کند.

به گفته وی اختتامیه این همایش با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار